برگزاری ویژه برنامه های جشن میلاد امام زمان به مدت 3 شب در کانون «دوستان آسمانی»


برگزاری ویژه برنامه های جشن میلاد امام زمان به مدت 3 شب در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: همزمان با سالروز میلاد امام زمان (عج) آیین جشن و سرور به مدت سه شب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج)، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور میلاد امام زمان (عج) به عنوان یک سنت دیرینه و با اجرای برنامه های متنوع هر سال به اجرا در می آید.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری هر سال از چند هفته قبل از برگزاری این مناسبت با برگزاری نشست های متعدد به تدوین برنامه های متنوع برای این مناسبت اقدام می کنند.

وی بیان کرد: امسال نیز قصد داریم همزمان با این آیین فرخنده و به مدت سه شب، به میمنت قدوم مبارک مولا و سرورمان حضرت صاحب الزمان (عج) به اجرای برنامه های جشن و شادی بپردازیم.

گواهیان عنوان کرد: برای برگزاری این سه ویژه برنامه جشن و سرور، برنامه های متنوعی تدوین شده که از جمله آن اجرای گروه سرود، تئاتر، مسابقه، مولودی خوانی، اهدای جایزه، نورافشانی، سخنرانی و... است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، خاطرنشان کرد: آیین میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) همراه با اجرای ویژه برنامه های شاد و متنوع از شنبه هفتم فروردین ماه به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» برگزار می شود.

وی با دعوت از شهروندان و اهالی مسجد برای حضور در این ویژه برنامه ها، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و دیگر شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید دست اندرکاران و عوامل اجرایی این برنامه ها بوده است.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نذر قربانی با توزیع 55 بسته گوشت میان محرومان در کانون «شهید رحمانیان» جهرم انجام شد