مراکز نیکوکاری مساجد به 500 باب افزایش می‌یابد


 مراکز نیکوکاری مساجد به 500 باب افزایش می‌یابد

ولیئی با اشاره به اینکه در سال 99، 313 مرکز نیکوکاری در جوار مساجد به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین افتتاح شد، گفت: در تلاش هستیم که شبکه نیکوکاری مساجد را در سال 1400 به بیش از 500 مرکز افزایش دهیم.

«محسن ولیئی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از افزایش مراکز نیکوکاری مساجد در سال 1400 خبر داد و اظهار کرد: رویکرد و برنامه مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال جدید مبتنی بر افزایش شبکه نیکوکاری منسجم و پیوسته در مساجد است.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه تلاش ما در این راستا است که در 500 نقطه از استان تهران شبکه نیکوکاری ایجاد کنیم، در سال گذشته 313 مرکز نیکوکاری در مساجد افتتاح شد و تلاش می کنیم که در مرحله بعدی افتتاح مراکز نیکوکاری در سال جدید 200 مرکز دیگر به تعداد مراکز نیکوکاری افزوده شود، تا به هدف ترسیم شده یعنی 500 مرکز دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: در شبکه نیکوکاری مساجد قرار است، نیاز نیازمندان، کمک به مستمندان و جمع آوری مشارکت های مردمی و تقویت روحیه ایمانی و احسانی خیرین محله پیوند بخورد، تا از این طریق بخشی از مشکلات محلات برطرف شود.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد، توسعه و کیفی سازی فعالیت های مساجد، اهتمام به معماری ایرانی اسلامی و تقویت کارکردهای اجتماعی مساجد را از جمله برنامه هایی دانست که در دستور کار مرکز رسیدگی به امور مساجد است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند