تقوا و خداترسی ویژگی اصلی سربازان گمنام امام زمان (عج) است


تقوا و خداترسی ویژگی اصلی سربازان گمنام امام زمان (عج) است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بارزترین ویژگی سربازان گمنام امام زمان (عج) آراستگی به تقوا و خداترسی است که در میان نیروهای امنیتی دیگر کشورها به چشم نمی خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای امنیتی در وزارت اطلاعات، واحد اطلاعات سپاه و پلیس امنیت از جمله نیروهای خدومی هستند که در تامین و حفظ امنیت از ابتدای انقلاب تاکنون متحمل زحمات بسیاری شده اند.

وی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت و خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: این خدمات در قالب خنثی سازی توطئه‌های از پیش طراحی شده و اخلال گروهکها در امنیت و نیز شناسایی افراد نفوذی و سردسته‌های آنان توانسته‎‌اند امنیت پایدار را برای نظام جمهوری اسلامی برقرار کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه مدافعان حریم امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدتهای خاموش خود ۲ مساله اصلی دفاع از اسلام و نظام اسلامی را در راس فعالیتهای خود دارند، اضافه کرد: در این برهه از زمان که جمهوری اسلامی در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار دارد، همه سرویس‌های جاسوسی معاند دنیا، در برابر هوشیاری، آگاهی و بصیرت مدافعان نظام جمهوری اسلامی راه به جایی نبرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: نیروهای امنیتی در دیگر کشورها به دنبال منافع مادی هستند ولی در ایران، این نیروها با برخورداری از خصایص ارزنده‌ای همانند اخلاص در صدد جلب رضایت خدا، امام عصر(عج) و نایب برحق ایشان هستند و به همین دلیل معنویت وجه بارز ویژگیهای این مدافعان بی نام و نشان در دفاع از کیان وطن است.

وی به نقش امنیت در پیشرفت کشور اشاره و یادآور شد: ناامنی در کشورهای منطقه، ترور دانشمندان هسته‌ای و بزرگان کشور و تلاش برای اقدامات خرابکارانه اگرچه جای ناراحتی دارد ولی بخش بزرگی از این اقدامات مخرب در نطفه خفه شده و به همین دلیل نتوانسته است کوچکترین خللی در توسعه و بالندگی ایران اسلامی ایجاد کند و چه بسا به آن سرعت بخشیده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در کردستان با بیان اینکه هرجا دشمن خواسته تا به مردم ایران آسیب زند، با سد محکم دفاعی نیروهای امنیتی و نظامی مواجه شده است، تاکید کرد: این امنیت حاصل خدمات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است که در سکوت و گمنامی آسایش را برای همه مردم کشور، فارغ از نوع نگاه آنان به نظام جمهوری اسلامی، تامین می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به نقش بازدارنده تلاش و دفاع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در برابر تجاوز و زیاده‌خواهی دشمنان هم اشاره و اظهار داشت: اقتدار، هوشیاری و اشارف بر اوضاع باشعث شده تا آسیبهای دشمن به حداقل رسیده و نتوانند ترفندهای شوم خود را علیه ملت ایران پیاده کنند.

وی تاکید کرد: این مدافعان گمنام در بخش های مختلف، در حفظ و حراست از مسائل کلان امنیتی، تامین امنیت مرزها و ساماندهی امور برون مرزی توانسته اند به خوبی عمل کرده وآسایش و رفاه داخلی را فراهم کنند.

میلاد با سعادت و خجسته سالروز میلاد بقیة الله الاعظم(عج) و هفته منتهی به این ایام فرخنده در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به نام هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس