افکار جوانان ما از طریق برنامه های فرهنگی دشمنان به قتل می رسد 


افکار جوانان ما از طریق برنامه های فرهنگی دشمنان  به قتل می رسد 

کرمانشاه ـ ایرنا ـ امام جمعه پاوه گفت: در نتیجه برنامه ریزی دشمنان اسلام، امروزه هرج و مرج در رسانه های مشرف بر منطقه ما بیشتر از هر زمانی است و افکار جوانان ما به بهانه های مختلف و از طریق کارهای فرهنگی به قتل می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه افزود: ما علما و روحانیون باید بیشتر دغدغه داشته باشیم و مانع از آن شویم که جوانان ما به بلاد کفر سفر کنند تا مسیحیت و یهودیت به بهانه حقوق شهروندی آنها را احاطه نکنند.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته شاهد قتل عمدی در پاوه نبوده ایم اما شاهد آن هستیم که فکر بسیاری از جوانان ما تسخیر شده و تعدادی زیادی از آنها به خارج از کشور رفته اند.
خطیب جمعه پاوه ادامه داد: در مسائل علمی و دینی و ارزش های اسلامی و اخلاقی و فضیلت های اجتماعی باید از همدیگر سبقت بگیریم.

ماموستا قادری اضافه کرد: در این سال ها روز ۱۳ بدر به روز ضد دین و اخلاق تبدیل شده و بسیاری از مردم برای تقابل با دلسوزان جامعه به روز ۱۳ فروردین به عنوان روزی نحس بها می دهند و این امر بیانگر این است مردم نسبت به دین بی توجه شده اند.

وی گفت: در روز ۱۳ فروردین سال گذشته ۵۲۵ خودرو مسافر به شهرستان پاوه وارد شده اما امسال سه هزار و ۵۵۹ خودرو به پاوه سفر کرده اند و این نشان دهنده این است که با وجود تلاش مسولان برای مقابله با کرونا ، خود مردم نسبت به مقوله سلامت بی توجه و بی تفاوت شده اند.

خطیب جمعه پاوه اظهار داشت: در سالی که شروع کرده ایم، سه بلای کمبود بارش ها و ادامه خشکسالی ها، کرونا و گرانی متوجه مردم شده اما هنوز از این بلایا عبرت نگرفته ایم.

ماموستا ملاقادر قادری با تبریک سالروز تشکیل وزارت اطلاعات افزود: قدردان تلاش و زحمات مجموعه وزارت اطلاعات برای پاسداری از امنیت کشور هستیم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی داریم.

وی گفت: مردم ۴۲ سال است که در کنار این انقلاب ایستادگی کرده اند و تلاش مدیران باید به گونه ای باشد که مردم همچنان حافظ دین و انقلاب باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گریه ناگهانی مجری صدا و سیما روی آنتن زنده