مراغه میزبان گروه سوم مسابقات فوتسال امیدهای کشور


مراغه میزبان گروه سوم مسابقات فوتسال امیدهای کشور

مراغه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: مسابقات فوتسال امیدهای کشور در گروه سوم با حضور پنج تیم از 17 تا 21 فروردین ماه در سالن شهید کنعانی این شهرستان برگزار می‌شود.

مهدی نوایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این گروه تیم‌های همدان، ایلام، آذرشهر، ارومیه و مراغه به رقابت می‌پردازد و در حقیقت تیم شهدای گمنام مراغه میزبانی این دوره از مسابقه‌ها را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه‌ها در چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار و تصاویر آن به صورت پخش زنده از فضای مجازی پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: مراغه در این رقابت‌ها میزبان ۱۱۵ ورزشکار تیم‌های شرکت‌کننده است و در نهایت ۲ تیم برتر از این گروه به دور بعدی صعود خواهد کرد.

به گفته وی تیم شهدای گمنام مراغه در این رقابت‌ها فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، به دنبال یادآوری نام شهدا به ویژه شهدای گمنام است.

وی اضافه کرد: استانداردسازی کفپوش، نور و جایگاه تماشاگران در سالن شهید کنعانی مراغه باعث شده است تا این سالن ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی را نیز داشته باشد.

فوتسال از رشته‌های ورزشی پرطرفدار در سطح کشور به شمار می‌رود و همین امر موجب شده ایران دارای یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی باشد؛ تا جایی که تیم ملی ایران تاکنون ۱۲ بار در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا به عنوان قهرمانی رسیده ‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه