درگ 400 متر لامبورگینی آونتادور SVJ و پورشه 911 GT2 RS


درگ 400 متر لامبورگینی آونتادور SVJ و پورشه 911 GT2 RS

دانیل Abt علاوه بر اینکه کمپانی تیونینگ مشهوری دارد یک راننده حرفه‌ای مسابقات بوده و هم‌اکنون در فرمول E حضور پیدا کرده است. جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط او نشان دهنده برگزاری مسابقه درگ بین لامبورگینی آونتادور SVJ و پورشه 911 GT2 RS می‌باشد. طرفداران تیزبین صنعت خودرو می‌دانند که این دو خودرو در روی … The post درگ 400 متر لامبورگینی آونتادور...

دانیل Abt علاوه بر اینکه کمپانی تیونینگ مشهوری دارد یک راننده حرفه‌ای مسابقات بوده و هم‌اکنون در فرمول E حضور پیدا کرده است. جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط او نشان دهنده برگزاری مسابقه درگ بین لامبورگینی آونتادور SVJ و پورشه ۹۱۱ GT2 RS می‌باشد.

درگ 400 متر لامبورگینی آونتادور SVJ و پورشه 911 GT2 RS

طرفداران تیزبین صنعت خودرو می‌دانند که این دو خودرو در روی کاغذ کاملاً نزدیک به هم هستند. اگرچه لامبورگینی قدرت ۷۷۰ اسبی و پورشه قدرت ۷۰۰ اسب بخاری دارد و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد، اما رقیب آلمانی از مهندسی فوق‌العاده‌ای سود می‌برد. پورشه ۹۱۱ GT2 RS علاوه بر اینکه سبک‌تر است از گیربکس PDK سود می‌برد که تعویض‌های آن بسیار سریع‌تر از گیربکس تک کلاچه آونتادور SVJ می‌باشد.

درگ 400 متر لامبورگینی آونتادور SVJ و پورشه 911 GT2 RS

با این وجود لامبورگینی در مسابقه اول که از حال سکون شروع می‌شود پیروزی نفس گیرانه ای را به دست می‌آورد. اگرچه پورشه در اواخر مسابقه روی واقعی خود را نشان می‌دهد اما خب این قدرت برای پیروزی کافی نبوده است. این درگ در مسیر نه چندان مناسبی انجام می‌شود و Abt قبل از مسابقه دوم اقدام به گرم کردن لاستیک‌های عقب می‌کند و تلاش می‌کند تا کشش بهتری پیدا کند. این خودرو در درگ اول شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه‌ای را ثبت کرده است.

اما مسابقه دوم نتیجه کاملاً متفاوتی داشته و پورشه سرانجام پیروز می‌شود. در درگ رولینگ هم این پورشه است که با فاصله کم برنده می‌شود.

درگ 400 متر لامبورگینی آونتادور SVJ و پورشه 911 GT2 RS

اگرچه GT2 RS معمولاً به خاطر نبود صدای جذاب‌تر موردانتقاد قرار می‌گیرد اما این ویدئو نشان می‌دهد که اعداد دروغ نمی‌گویند. با اینکه آونتادور در این ویدئو از سیستم اگزوز نوویتک سود برده اما پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی آن در حالت استاندارد نیز صدای فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی