ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری


ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد که جزئیات بیشتر آن را مورد بررسی قرار دادیم.

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

به گزارش راهبرد معاصر؛ ریحانه پارسا هر روز با خبرهای عجیب و غربی در فضای مجازی جنجال به پا می کند. آخرین استوری ریحانه پارسا مربوط به تست سریع بارداری پارسا بوده است و این احتمال می رود که با توجه به همخانه شدن ریحانه پارسا با پویان مختاری، وی از پویان مختاری باردار شده باشد. هرچند که برخی رسانه ها این خبر را تکذیب کرده اند و آن را تنها دروغ سیزده ریحانه می دانند. با این حال با شایعات و خبرهای گوناگونی که از ریحانه پارسا به گوش می رسد باید صبر کرد و دید بالاخره سرانجام خبر بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری چه می شود. در ادامه جزئیات بیشتر از بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری را مورد بررسی قرار می دهیم.

ماجرا چیست؟ ریحانه پارسا از پویان مختاری باردار است؟

ریحانه پارسا که مدتی با پویان مختاری در رابطه بود حالا شایعه شده که از او باردار است. ریحانه پارسا دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ با انتشار عکسی خود از باردار شدنش خبر دارد. او در کپشن اینستاگرامش نوشت «خدا تو را به جای همه نداشته ها بهم داده». اینکه واقعا این خبر صحت داشته یا بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری بوده است محل بحث است.

فردای اعلام این خبر توسط ریحانه پارسا در اینستاگرام گفت این خبر دروغ ۱۳ بوده است.

بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری شایعه بود!

هر چند برخی از کاربران اینستاگرام در کامنت های این خبر دروغ ۱۳ دانستند اما ریحانه پارسا تکذیب کرد.

این در حالی است که او به صورت رسمی ازدواج نکرده و صرفاً با پویان مختاری همخانه است.

البته بعد از ۱۳ به در خود ریحانه پارسا به دروغ بودن خبر اعتارف کرد.

بچه دار شدن ریحانه پارسا

پیشتر و در هنگامی که خبر ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در ایران منتشر شده بود اخباری مبنی بر مادر شدن ریحانه پارسا منتشر شد.

آنطور که در فضای مجازی در آن زمان ادعا شد این دو عقد رسمی کرده بودند و بنابر این ریحانه پارسا فرزند مادری می شد که مهدی کوشکی از ازدواج قبلی خود داشت.

بعدها مشخص شد آنها ازدواج نکرده بودند و خیلی زود هم از هم جدا شدند.

ریحانه پارسا شاید دلیل مهمی برای خوشحالی از بچه دار شدن داشته باشد. به گزارش وقت صبح، آنطور که او در یکی از پست های اینستاگرامی قدیمی اش منتشر کرده بود خودش فرزند طلاق است.

احتمالا او می خواهد مشکلاتی که برایش به وجود آمده را فراموش کند و از لذت فرزند داشتنش بهره ببرد؛ چراکه عکس های نیمه برهنه خود را هم از صفحه اینستاگرامش پاک کرده و تنها چند عکس سیاه و سفید باقی مانده است.

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

البته ممکن است این هم بازی و ترفند جدیدی برای بیشتر دیده شدن باشد.

پست ریحانه پارسا در مورد فرزند طلاق بودن

از روزی که همراه با بابا به مقصد خانه مامان بزرگ برای زمان نا معلومی زندگی در آن با مامان و خانه ایی که حالا مال ما نبود خداحافظی کردیم این روزشمار شروع شد؛

تیر امسال ۱۳سال میشود که حسرت دیدن پدر و مادرم برای یک لحظه کنار هم اشک حتی الان من است…

من چند سال در محله ای پایین شهر تهران در خانه مامان بزرگ که «بچه طلاق» نوعی فحش بود و گاهی زخم زبان فامیل های بابام،قد کشیدم؛

مدت کمی است به خواست خودم تصمیم به درمان روح و روان خود گرفتم،تا حفره هایی که سالیان است زیر خاک مانده را پر کنم…

«محرومیت عاطفی»

جدی ترین طرحواره من،کشف مشاور و من!

زمان اصلی شکل گیری:دوران کودکی

یعنی درست زمانی که وسط میدان جنگ های رخ نداده بودم و بوی ترکش های خیالِ مامان بابای خانه در اتمسفر خانه به وضوح قابل تشخیص بود.

خانه ایی که هنوز یادش می افتم از بی مهری اش میلرزم*

«این رودر روویی با واقعیاتِ ریشه ی شکل گرفته ام بخشی از درمانِ روان ِمن است.»

این ها نوشتم تا بگویم آنچه حق زن است حق ازدواج است، حق آزادی عمل قبل از تعهد، حق دلبستن و فرصت داشتن برای یگانه شدن با شریکی که پیمانِ آسمانی ببندند!

پدر و مادر من توافقی جدا شدند و این میمون ترین اتفاق ممکن بود که زندگی به من هدیه داد«فرصت زیستن با شرایطی جدید،درکِ مفهوم عمیق تنهایی،استقلال بر اساسِ نفسِ خود»

آنچه درد داشت و زخم ماند:نداشتن حق ازدواج بر پایه عشق برای نسل مادرم!

آنچه مرا گاهی از شدت خلا به هیجان وا میدارد،عدم وجود عشق در نطفه من است!

و تلاش مضاعف برای ساختن عنصری(عشق)با متریال بیگانه

طلاق اگر بد است،ازدواج بدون عشق فاجعه است!!!

پدر ریحانه پارسا هم از دخترش برید!

اقدامات اخیر ریحانه پارسا باعث سرافکندگی خانواده او هم شده و حالا خود ریحانه پارسا اعتراف کرده که پدرش از او اعلام برائت کرده و گفته “بابام منو بلاک کرده از همه جا و گفته دیگه دختر من نیستی”

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

ریحانه پارسا در سال ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی ازدواج کرد و بعد از گذشت ۴ ماه از او جدا شد و بعدا اعلام کرد که اصلاً با او ازدواج نکرده بود و صرفاً با یکدیگر زندگی می کردند بعد از انتشار پست های سیاسی در اینستاگرامش چندین بار به دادگاه احضار شد و در نهایت تصمیم گرفت که ایران را به مقصد ترکیه ترک کند و به نزد پویان‌مختاری یکی از صاحبان سایت های شرط بندی برود و او را در این زمینه همراهی کند حالا برای جلب توجه هر بار جنجال جدیدی را به وجود می‌آورد با انتشار عکس های برهنه خود و همچنین خبرهای ضد و نقیض درباره زندگی شخصی اش به دنبال جذب فالوور است و حالا مدعی شده که باردار می باشد و باید ببینیم که آیا در آینده چه اتفاقی رخ میدهد.

ریحانه پارسا کیست؟

یحانه پارسا بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد. ریحانه پارسا پس از سریال پدر، با انتشار تصاویری جنجال به پا کرد و دقیقا از همان روز‌ها به جمع چهره‌های جنجالی فضای مجازی وارد شد.

بیوگرافی و عکس ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است. که در سال 1377 به دنیا آمد. و مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.

چکیده ای از بیوگرافی ریحانه پارسا:

نام : ریحانه پارسا

تاریخ تولد: 1377

ملیت : ایرانی

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر

تحصیلات: لیسانس بازیگری

فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

ازدواج و طلاق ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی ( متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد.

از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

عکس های ریحانه پارسا:

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری
ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

ماجرای دعوای ریحانه پارسا و حامد بهداد چه بود؟

ریحانه پارسا با انتشار پستی و با گلایه از حامد بهداد جنجال جدیدی در فضای مجازی به راه انداخت. ریحانه پارسا حامد بهداد را مورد انتقاد جدی قرار داد. حامد بهداد که بخاطر بازی در سریال دل محبوبیت بیش از پیش پیدا کرده بود با انتشار پستی مورد انتقاد جدی ریحانه پارسا قرار گرفت. توهین ریحانه پارسا به حامد بهداد جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. در ادامه ماجرای دعوای ریحانه پارسا و حامد بهداد و همچنین عکس های ریحانه پارسا را می بینید.

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون با انتشار توئیتی دوباره جنجال جدیدی درست کرده است . ریحانه پارسا با انتشار یک پست به انتقاد از بازی حامد بهداد در سریال دل پرداخت . ریحانه پارسانوشت : حامد بهداد " دل هم از آن سریال هایی بود که بازی کرد ؛ حتی به غلط !

پست جنجالی ریحانه پارسا را در ادامه می بینید :

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

خانواده ریحانه پارسا


پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است. " وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. از ویژگی‌های اخلاقیش می‌توان به تنهایی و خونه نشینی اشاره کرد. بعد از پایان فصل اول سریال تلویزیونی «پدر»، ریحانه پارسا، عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با «ٰریحانه پارسا» متفاوت است. سپس سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: "فصل دوم هیچ وابستگی به دیگر بازیگر‌ها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد. " بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند.

انتشار عکس های جنجالی


مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، پارسا با انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدن جنجالی و حاشیه های جدی ایجاد کرد. حامد عنقا تهیه کننده می گوید: بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد.

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

اما جنجال های ریحانه پارسا تمام نشدنی است. وی بار دیگر با بازیگر پیشکسوت و قدیمی سینما و تلویزیون ایران درگیری لفظی پیدا کرده است که جزئیات آن را در ادامه خبر راهبرد معاصر می خوانید.

جزییات حمله تند حسین سحرخیز به ریحانه پارسا

ویدئوی حمله تند حسین سحرخیز به ریحانه پارسا در فضای مجازی دست به دست می شود. حسین سحرخیز به یکی از ویدئوهایی که از خود منتشر کرده به تندی انتقاد کرده است. سحرخیز ریحانه پارسا را بیمار روانی خوانده است. جزییات حمله تند حسین سحرخیز به ریحانه پارسا در خبر زیر در راهبرد معاصر بخوانید. حمله تند حسین سحرخیز به ریحانه پارسا واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی در پی داشته است. در ادامه جزئیات بیشتر از حمله تند حسین سحرخیز به ریحانه بازیگر جوان کشور که از ایران مهاجرت کرده است را بخوانید.

ریحانه پارسا بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد. ریحانه پارسا پس از سریال پدر، با انتشار تصاویری جنجال به پا کرد و دقیقا از همان روز‌ها به جمع چهره‌های جنجالی فضای مجازی وارد شد. ازدواج ریحانه پارسا بامهدی کوشکی نیز حسابی سر و صدا به پا کرد. ازدواجی که البته خیلی زود به جدایی نیز کشیده شد. ریحانه پارسا به تازگی در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت.

ماه گذشته خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حواشی بسیاری را به وجود آورد. همان زمان برخی معتقد بودند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.

و در تازه‌ترین اقدام گردانندگان شبکه‌های قمار از این قرار است که تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین که خود را خبرنگار معرفی می‌کند منتشر شده است. این به اصطلاح خبرنگار که افشاگری‌هایی در خصوص زندگی سلبریتی‌ها انجام می‌دهد تصاویر ریحانه پارسا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مشخص نیست پشت پرده و انگیزه امین فردین از این اقدام چیست و چگونه تصاویر ریحانه پارسا به دست این فرد رسیده است.

در این مدت اندک خروج ریحانه پارسا ار ایران، این دومین بار است که امین فردین جنجالی تازه درباره این بازیگر جوان به راه می‌اندازد. امین فردین خبرنگار خود خوانده، پیشتر در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج‌های لاکچری اش پر حاشیه شد.


از زمانی که ریحانه پارسا به خارج از کشور مهاجرت کرده است بازیگران بسیاری نیز به این بازیگر جوان واکنش نشان دادند. حالا نیز حسین سحر خیز یکی از بازیگران ادعا کرده است که ریحانه پارسا مشکل روحی روانی دارد.

حسین سحر خیز بازیگر پیشکسوت در واکنش به حوشی اخیر ریحانه پارسا گفته ریحانه پارسا مشکل روحی روانی دارد: دلم به حال این دختر می‌سوزه، از چهره اش مشخصه حالت طبیعی نداره، مشکل روحی داره و نیاز داره درمان بشه. ما هم داریم آزار می‌بینیم چرا که به خانواده هنز طمه می‌خوره. لعنت به کسانی که همچین آدمایی رو وارد سینما و تلوزیون می‌کنند.


حمله تند حسین سحر خیز به ریحانه پارسا؛ او بیمار روانی ست


حسین سحر خیز در ادامه گفت که خدا کسانی را که باعث ورود چنین افرادی به عرصه هنر و سینما می‌شوند را لعنت کند. چرا که به خانواده هنر لطمه وارد می‌کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل اظهارات حسین سحر خیز را مشاهده کنید.

پشت پرده ۱۸+‌های ریحانه پارسا


ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش به ترکیه مهاجرت کرد و حالا در میانه موجی از حاشیه قرار دارد، تبدیل به سوژه‌ای جذاب برای برخی سایت‌های زرد و صفحات مجازی شده است. سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی که اخبار عامه پسند منتشر می‌کنند با اخبار ریحانه پارسا درآمد زیادی کسب می‌کنند.

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

به گزارش فرارو، ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون پس از مهاجرت به ترکیه، اقدام به کشف حجاب کرد. او که در دو سال اخیر یک چهره خبرساز و پر حاشیه بوده، پس از کشف حجاب با مسیح علی‌نژاد گفت و گویی انجام داد و از عقاید خود رونمایی کرد.

آن زمان به نظر می‌رسید ریحانه پارسا تلاش می‌کند چهرهای که از خود در افکار عمومی ساخته را بازسازی کند و دیگر آن سلبریتی پرحاشیه و پر حرف و حدیث نباشد. این تغییر در رفتارهای ریحانه پارسا این شائبه را ایجاد کرد که شاید او تلاش می کند مانند بسیاری از کسانی که از ایران خارج شده اند تبدیل به یک فعال مدنی و اجتماعی شود.


کشف حجاب ریحانه پارسا


اما پارسا همچنان یک سلبریتی پر حاشیه است، شاید هم تلاش هایی در کار است تا او را به این مسیر سوق دهند.

همچنان او پیشتاز تولید محتوای عامه پسند و زرد است. اخباری که مخاطب را به خود جلب می‌کند و مورد علاقه سایت‌های و صفحات مجازی است که صرفا برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند.

ریحانه پارسا از زمانی که به ترکیه رفته مخاطبان صفحه اینستاگرامش افزایش یافته‌اند و حالا حدود یک میلیون نفر او را پیگیری می کنند. او کانال تلگرامی را هم راه اندازی کرده و نوشته هایش را در آنجا منتشر می کند.

سایت های عامه‌پسند و خبرنگاران پاپاراتزی هر لحظه به دنبال شکار ریحانه پارسا هستند، تمام لایوهای و پست‎‌های او در اینستاگرام و تلگرام را شخم می‌زنند که بلکه خبری جنجالی از آن تولید کنند. ریحانه پارسا خود نیز به این فضا دامن می‌زند.

مثلا در آخرین اقدام ریحانه پارسا تصویری از دست خود با یک حلقه منتشر کرده که حالا صفحات اینستاگرامی با استناد به این تصویر خبر از از دواج مجدد او داده اند. آنها این متن را که پارسا در تلگرام منتشر کرده را هم مستند ادعای خود می دانند "آسوده شب را به ماه میسپارمٍ خدا بیدار و مراقب من میباشد با خورشید، صبح هنگام باز عهد خواهم بست: ((من در مسیر حق، حقیقت و آگاهی قدم برمیدارم))"

همچنین ادعا می کنند ریحانه پارسا با امیر تتلو دیگر چهره جنجالی حاضر در ترکیه مثل پویان مختاری ارتباط دارد.

هر روز خبری تازه از رابطه او با یک بازیگر و یا شاخ اینستاگرامی منتشر می‌شود.

روزانه تعدادی زیادی خبر مشابه با محوریت ریحانه پارسا در اینستاگرام و برخی سایت‌های زرد تولید می‌شود، این اخبار در روز ده‌ها هزار و یا شاید صدها هزار بیننده و مخاطب داشته باشند.

به این ترتیب این سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی با هر خبر از ریحانه پارسا درآمد چشمگیری کسب می‌کنند. نگاهی به این سایت‌ها کاملا این مطلب را نشان می‌دهد. اهداف آنها کسب درآمد از طریق تبلیغات است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد از هر هزار بازدید برای یک خبر دستکم دو کلیک نصیب هر تبلیغ موجود در خبر می‌شود، مخاطبان اخبار این‌چنینی به تبلیغات تجاری موجود در خبرها اقبال نشان می‌دهند و روی آنها کلیک می‌کنند.

تعرفه کلیک‌های تبلیغاتی از 50 تومان تا 1000تومان در نوسان است. یعنی بابت هر کلیک بسته به شرایط مختلف تا 1000تومان پرداخت می‌شود. اگر یک تبلیغ 10هزار بار کلیک شود، درآمدی معادل ده میلیون تومان در پی خواهد داشت.

بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد در یک سال اخیر، به تعداد سایت‌های اینترنتی که بعضا به صورت زنجیره‌ای به یکدیگر متصل هستند، اضافه شده است. این سایت‌ها غالبا محتوای خود را از شبکه‌های اجتماعی تولید می‌کنند و در مواقعی نیز به صورت هماهنگ، نسبت به انتشار خبرهای فیک با محتوای زرد اقدام می‌کنند.

ماجرای بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری

به این ترتیب روشن می‌شود که چرا سایت‌های عامه‌پسند تلاش می‌کنند به هر طریقی خبری از ریحانه پارسا خبری منتشر کنند. اخبار او در یک ماه است که در صدر ترندهای ایران است و در مواردی خبرهایش تا صدها هزار کلیک هم جذب کرده‌اند.

مخاطبان به خاطر پیشینه و خصوصیات ریحانه پارسا، جنجال ها و حواشی‌اش به خبرهایش توجه ویژه نشان می‌دهند.

در اینستاگرام هم شرایط همین‌گونه است. صفحات عامه‌پسند که مملو از تبلیغات روزانه هستند با انتشار اخبار او، فالوئر بیشتر و در نتیجه پول بیشتری کسب می‌کنند.

راز جذابیت ریحانه پارسا برای اینگونه سایت‌ها و صفحات اینستاگرامی در همین است. پس برای آنها بهتر است ریحانه پارسا همچنان در صدر ترندها باقی بماند.

شاید پارسا هم به دنبال همین است، به هر حال او را هر روز معروف‌تر می‌کند و این شهرت هم برای او منفعت دارد.

البته در این چرخه "خبر، کلیک، پول"، فقط ریحانه پارسا نیست که سلبریتی محسوب می‌شود، بلکه سایت‌های عامه‌پسند و خبرنگاران پاپاراتزی ایرانی از اخبار همه سلبریتی‌ها، به ویژه زنان با همین الگو بهره می‌برند. با ساختن تیترهایی با محوریت "رنگ مو"، "حجاب و لباس" و استفاده از کلید واژه‌های "+18" و ... مخاطب را به سمت خبر خود و در ادامه تبلیغات موجود در آن سوق می‌دهند.

به این ترتیب ریحانه پارسا جدای از اینکه خود خواسته به چهره‌ای جنجالی و حاشیه‌ساز بدل شده است، عده‌ای دیگر نیز تلاش می‌کنند این موقعیت او حفظ شود. هرچند درباره پارسا حرف حدیث‌های دیگری هم در میان است. از جمله اینکه گفته می‌شود او با مافیای شرط‌بندی مرتبط است.

در همین راستا این گمانه هم مطرح است که همین مافیای شرط‌بندی پشت صحنه حاشیه‌سازی و خبرسازی برای اوست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید