فعالیت 12هزار گروه جهادی/ توزیع کمک های مومنانه در اعیاد شعبانیه و نوروز


فعالیت 12هزار گروه جهادی/ توزیع کمک های مومنانه در اعیاد شعبانیه و نوروز

حجت الاسلام امیری آتشانی با اشاره به فعالیت 12هزار گروه جهادی در بخش های مختلف خدمت رسانی به محرومان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید، بسته های معیشتی و ارزاق در قالب کمک های مونانه بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «علی امیری آتشانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: توجه به نیازمندان یکی از کارکردهای مسجد است.

استاد حوزه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن افزود: از زمانی که در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی نماز جماعت در مساجد تعطیل شد، اقدامات و برنامه های جایگزینی در مساجد انجام می شود؛ بنابراین مسجد و خدمات آن تعطیل نشده است.

مسئول امور دفاتر و ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با کمک و همت نیکوکاران و خیران بسته های معیشتی و کالا در قالب سبدهای ارزاق و کمک های نقدی به خانواده های کم بضاعت اهدا می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک های مومنانه در ایام نوروز گفت: در آستانه سال نو بسته های معیشتی و کمک های نقدی به خانواده های دارای معلول، خانواده های بی سرپرست و کم بضاعت اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین امیری آتشانی اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه نیز پس از شناسایی خانواده های کم بضاعت در محدوده مسجد امام حسین (ع) واقع در خیابان شهید طباطبایی بسته های معیشتی و کمک های نقدی بین مستضعفان و محرومان توزیع شد.

مسئول امور دفاتر و ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حضور مردم در عرصه های مختلف معنوی، مذهبی و جهادی گفت: افزایش دو و نیم برابری ساخت مسجد، حضور اقشار مختلف در فعالیت های جهادی، حضور گسترده مردم در فعالیت های جهادی شرایط کرونا، حضور در مراسم تشییع شهدا فاکتورهای دینی مردم است.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی اقشار مختلف مردم به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: در سال 79 حدود چهل گروه جهادی در کشور فعالیت می کردند که امروز به 12 هزار گروه جهادی افزایش یافته است که در اقصی نقاط کشور و در مناطق محروم به خدمت رسانی در بخش های مختلف مشغول هستند و این نشان دهنده دینداری مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین امیری آتشانی تصریح کرد: اعزام هفت و نیم میلیون نفر زائر به راهیان نور، اعزام 30 میلیون زائر به مشهد و اعزام 10 میلیون زائر به قم در سال 96 همه بیانگر دینداری مردم جامعه می باشد.

استاد حوزه تاکید کرد: مشارکت مردم در کارهای خیرخواهانه و کمک های مومنانه به ویژه در شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا همه بیانگر آن است که مردم ایران در عرصه های مختلف همواره به آموزه های دینی که کمک به همنوع و انفاق می باشد، توجه دارند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود اجرایی می کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا