فرماندار کرمان: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند


فرماندار کرمان: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

کرمان- ایرنا - فرماندار شهرستان کرمان گفت: زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب ناامیدی دشمنان نظام ایران اسلامی خواهد شد.

علی بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بحث مشارکت مردم خیلی جدی و مهم است با این شرایط جنگ اقتصادی و کرونا و اینکه دشمنان از هر حربه‌ای استفاده و برنامه‌ریزی می‌کنند که حضور پای صندوق‌های اخذ رأی کم‌رنگ شود وظیفه ماست که زمینه مشارکت را فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: البته با این وضعیت هم نباید افزایش جذب مشارکت مردم باعث شود افرادی که لایق نیستند وارد سیستم شوند لذا باید با تدبیر برنامه‌ریزی شود که زمینه حضور همه اقشار فراهم شده و افراد اصلح در انتخابات سکاندار امور اجرایی شوند.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه انتخابات می‌تواند به سرنوشت نظام کمک زیادی کند اظهار داشت : این روزها دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند و پویش های مختلف تشکیل می‌دهند تا موجب دلسردی مردم و شرکت نکردن آنان در انتخابات شوند.

بابایی افزود: وظیفه ما و برگزارکنندگان انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت قانون انتخابات است و باید کارهایمان برای رضای پروردگار باشد و هر کار و قدمی غیر از این باشد روسیاهی اش برای خود ماست و دقت شود حرف ها و کارهایمان رنگ‌ و بوی جانبداری از طیف و جناح خاصی نداشته باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند