«جهان» دوباره روغن مایع خوراکی تولید می‌کند


«جهان» دوباره روغن مایع خوراکی تولید می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شرکت روغن‌نباتی جهان، مجددا تولید خود را آغاز کرده و روغن مایع خوراکی تولید می‌کند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اولویت وزارت صمت، تامین بموقع و کافی کالاها است، اظهار کرد: این وزارتخانه مجری مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور بوده و در صورت وجود اختلاف، حتی ۱۰۰ تومان، بخش‌های نظارتی از وزارتخانه و سازمان‌های آن توضیح می‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه خروج مرغ از استان با شیوه‌های توزیعی تدوین شده امکان‌پذیر نیست، افزود: مرغ توسط افرادی که در صف‌ها ایستاده و مازاد بر نیاز خریداری می‌کنند از استان خارج می‌شد؛ چراکه مرغ‌ها در کشتارگاه به صورت پلمب شده و با مجوز دامپزشکی و با حضور نیروهای بسیجی در بازار توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به نیاز کاذب بازار و تشکیل صف‌هایی که در شأن مردم نبود، ادامه داد: روش فعلی هم در شأن مردم نبود که مرغ را با کد ملی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

فغفوری با اشاره به کمبود قند خوراکی خانوار در بازار، تصریح کرد: تولید قند در استان زنجان چهار برابر نیاز است و در ارتباط با شکر نیز مشکلی نداریم و تلاش می‌کنیم شکرهای بسته‌بندی شده را برای نظارت بهتر از طریق فروشگاه‌های بزرگ عرضه کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به وضعیت توزیع روغن، یادآور شد: شرکت روغن نباتی جهان روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ تن روغن تولید می‌کند که از امروز صبح مجدداً تولید خود را آغاز کرده و روغن مایع خوراکی تولید می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان