اجرای طرح سهامدار بهشت در ماه مبارک رمضان


اجرای طرح سهامدار بهشت در ماه مبارک رمضان

طرح خیرخواهانه سهامدار بهشت با هدف کمک به خانواده های کم بضاعت ویژه ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، طرح سهامدار بهشت با هدف کمک به خانواده های کم بضاعت و مستمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت اداره تبلیغات اسلامی شمیران در حال اجرا است. طرح سهامدار بهشت که ثبت نام آن از نیمه شعبان آغاز شده است و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

از طریق فضای مجازی گروه های هدف یعنی هیئات مذهبی، مداحان، مبلغان و کانون های فرهنگی تبلیغی و موسسات قرآنی هر کدام یک سهم برای کمک به نیازمندان و محرومان به مبلغ 20 هزار تومان خریداری می کنند.

از طریق پویش سهامدار بهشت کمک های نقدی جمع آوری شده به خانواده های کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر تخصیص می یابد.

همچنین در قالب عملیات حاج قاسم سلیمانی و از محل کمک های جمع آوری شده از خیرین و هیئات مذهبی، مداحان، مبلغان دینی، کانون های فرهنگی هنری و موسسات قرآنی بسته های معیشتی و اطعام برای خانواده های کم بضاعت انجام می شود.

کاسب حبیب الله نیز با هدف مشارکت دادن کسبه جهت کمک به اطعام خانواده های کم بضاعت و ارایه خدمات به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با کمک خیران و اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات انجام می شود. همچنین پویش نذر نان برکت الهی به کمک خیران و نانوایان در ماه مبارک رمضان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، سازمان تبلیغات اسلامی در راستای نذر نان و با همکاری خیران و نانوایان، در شهر تهران به توزیع نان و خرما در ایام ماه مبارک رمضان خواهند پرداخت.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند