202 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد


202 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 202 کیلوگرم مواد مخدر از 2 خودروی سواری در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده پژو ۴۰۵ به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد که با انجام اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۸۲ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۲۰ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران در این رابطه ۱۰۲ کیلو و ۸۵۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

هوشیاری پلیس در کشف مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک سواری پراید در شهرستان سربیشه نیز خبر داد.

وی اظهار داشت: شب گذشته ماموران فرماندهی انتظامی سربیشه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در این شهرستان، موضوع را پیگیری کرده و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار فرشید گفت: ماموران پس از شناسایی دقیق قاچاقچیان مواد مخدر یک تیم عملیاتی را به محل اعزام و در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان سه کیسه حاوی ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف و چهار متهم را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف شد و چهار متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عضو حماس: با توافق علیه توقف جنگ موافق نیستیم