178 تُن کالای اساسی ماه رمضان برای شهرستان کنارک تامین شد


178 تُن کالای اساسی ماه رمضان برای شهرستان کنارک تامین شد

چابهار - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کُنارک گفت: 178 تُن کالای اساسی مورد نیاز مردم این شهرستان برای ماه مبارک رمضان تامین شده و آماده توزیع است.

عبدالحمید دوستینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کالاهای اساسی شامل ۳۵ تُن شکر، ۳۵ تن برنج، سه تن گوشت قرمز و ۱۰۵ تن روغن تامین شده و طی روزهای آتی در شهرستان کنارک توزیع خواهد شد.

وی گفت: براساس گزارش جهاد کشاورزی شهرستان ۲۰ هزار قطعه مرغ تولیدی در شبکه توزیع قرار گرفت و ۱۰ هزار قطعه دیگر نیز آماده توزیع است و جوجه ریزی نیز برای واحدهای مرغداری انجام شده و در ماه مبارک رمضان نیز مرغ‌های تولیدی، به مردم عرضه خواهد شد و سهمیه‌های اختصاصی مرغ کشتار روز نیز در شهرستان توزیع می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کُنارک به بازرسی و نظارت از واحدهای اقتصادی و صنفی اشاره کرد و گفت: ۱۹۹ پرونده تخلف نتیجه سه هزار و ۶۸۰ بازرسی توسط بازرسان در سال ۹۹ بود که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال است.

وی به موضوع تنظیم بازار در نوروز ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰ تُن کالا برای تنظیم بازار نوروز جذب و توزیع شده است.

دوستینی تصریح کرد: سال گذشته نیز ۷۵۵ تُن کالای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

کنارک از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۶۴۰ کیلومتری جنوب مرکز این استان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی