80 راس دام قاچاق در حمیل کشف شد


80 راس دام قاچاق در حمیل کشف شد

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: ماموران پاسگاه حمیل از توابع این شهرستان موفق شدند با توقیف 2 دستگاه وانت نیسان، 80 راس گوسفند قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال را کشف کنند.

سرهنگ «محمدرضا یاری» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پاسگاه بخش حمیل در پیگیری ها و اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تردد ۲ دستگاه وانت نیسان حامل احشام قاچاق در این شهر مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال کسب اطلاع از تردد این خودروها، اقدامات لازم برای شناسایی آنها انجام و در فرصتی مناسب هر ۲ دستگاه وانت نیسان توقیف شد.

رییس پلیس اسلام آبادغرب تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۸۰ راس گوسفند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۲ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ یاری همچنین از دستگیری رانندگان هر ۲ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب در ادامه از دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش این شهرستان توسط پلیس امنیت عمومی که با عربده کشی و قدرت‌نمایی توسط سلاح سرد باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

وی تصریح کرد: این اراذل و اوباش همچنین با سلاح سرد و در ادامه رفتار مجرمانه خود ۲ نفر از شهروندان اسلام آبادی را نیز زخمی کرده بودند.

سرهنگ یاری در پایان با بیان اینکه از افراد دستگیر شده ۲ تیغه شمشیر کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شده است، از معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

شهرستان اسلام‌آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران