پخش برنامه سحرگاهی جدید ماه طلایی از شبکه پویا +فیلم


به گزارش مشرق، محمدسرشار مدیر شبکه پویا در کانال تلگرامی خود نوشت: به لطف خدا، امسال شبکه کودک با برنامه سحرگاهی جدید "ماه طلایی" همراه خانواده‌های ایرانی است. گروهی حرفه‌ای به...

به گزارش مشرق، محمدسرشار مدیر شبکه پویا در کانال تلگرامی خود نوشت: به لطف خدا، امسال شبکه کودک با برنامه سحرگاهی جدید "ماه طلایی" همراه خانواده‌های ایرانی است.

گروهی حرفه‌ای به مدیریت آقای میثم فکری تولید این برنامه را برعهده دارند و امیدوارم بتوانند همانگونه که در پشت صحنه ما را امیدوار کرده‌اند، روی آنتن نیز کودکان و خانواده‌ها را راضی کنند.

پخش برنامه هر روز ساعت ۳:۴۵ آغاز می‌شود تا همسفره کودکان روزه‌اولی در سراسر کشور باشد. بازپخش آن نیز ساعت ۱۶ خواهد بود تا بقیه کودکان هم بیننده‌اش باشند.

همین جا عرض کنم که با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام تحصیلی، پخش برنامه‌های شبکه در ساعت ۲۲ پایان می‌یابد تا کودکان فرصت کافی برای استراحت شبانه داشته باشند و بتوانند روزها با نشاط کافی در کلاسهای آنلاین یا حضوری، شرکت کنند.

پیشنهادها و نقدهای شما همیشه راهنمای شبکه کودک بوده تا دستیار رسانه‌ای بهتری برای خانواده‌ها باشد. اکنون هم نظرات شما می‌تواند به بهبود برنامه ماه طلایی کمک کند.

درهای رحمت الهی گشوده شده. امیدوارم در ماه میهمانی خدا، به ما هم گوشه چشمی داشته باشید و سر سفره خدا، دعایمان کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟