خیرین کامفیروز مرودشت 7 دستگاه مهار آتش به منابع طبیعی هدیه کردند


خیرین کامفیروز مرودشت 7 دستگاه مهار آتش به منابع طبیعی هدیه کردند

شیراز-ایرنا- خیرین، مرتعداران، دامداران و دوستداران طبیعت کامفیروز شهرستان مرودشت در اقدامی نیک‌اندیشانه، هفت دستگاه دمنده برای مهار آتش در عرصه‌های منابع طبیعی تهیه کردند و در اختیار اداره منابع طبیعی این شهرستان قرار دادند.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس چهارشنبه با اعلام این خبر به نقل از رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت افزود: در راستای حفاظت از عرصه های جنگلی و مرتعی و شتاب بخشی به امدادرسانی در عملیات‌های مهار آتش‌سوزی، تعدادی از خیرین، مرتعداران و دامداران منطقه کامفیروز این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، هفت دستگاه دمنده اطفای حریق را خریداری و به این اداره اهدا کردند.
حمید روستا افزود: طی سالهای اخیر با تعامل ایجاد شده بین اداره منابع طبیعی با گروههای مردم نهاد، بسیاری از مشکلات حوزه منابع طبیعی بخصوص در موارد حفاظتی و اطفا حریق مرتفع شده است.
وی گفت: با همکاری بیشتر گروههای مردم نهاد در امر آموزش و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی ضمن تبادل اطلاعات ، کمک قابل توجهی به حفظ و نگهداشت این عرصه ها خواهد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت با قدردانی از طبیعت دوستان و خیرین شهرستان افزود: تلاش درجهت حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است تا این میراث ارزشمند برای نسل های آینده حفظ و به آنان انتقال یابد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!