مادران روزه‌دار ایران در قاب دوربین قرار می‌گیرند


مادران روزه‌دار ایران در قاب دوربین قرار می‌گیرند

کیش - ایرنا - مسابقه عکاسی زن در قاب نیایش رویدادی فرهنگی است که سعی دارد مادران روزه دار ایران اسلامی را در قاب دوربین‌ عکاسان حرفه‌ای و آماتور قرار دهد.

دبیر این مسابقه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ‌روایت تصویری نیایش و آئین‌های زنان در ماه مبارک رمضان، جلوه های معنوی و شادی در تمام زوایای زندگی در خانه، سفره و افطار و سحری، مادر و کودک در رمضان، زنان در نماز عید سعید فطر، شب های احیا در خانه و مراسم شب های احیا در مساجد از موضوعات این مسابقه است.

لیلی صدیقی افزود: نقش زنان و مادران در خانواده در ایام ماه مبارک رمضان و زیبایی شناسی در مضمون های ارایه شده ملاک داوری در این مسابقه است .

وی با بیان اینکه مسابقه عکاسی زن در قاب نیایش توسط اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود یادآور شد: این مسابقه در ۲ بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود و هر عکاس در بخش تک عکس می‌تواند حداکثر پنج عکس یا با یک مجموعه عکس در این مسابقه شرکت کند.

صدیقی یادآور شد: عکاسان می توانند آثار خود را در بازه زمانی ۲۸ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ به تارنمای جشنواره های فرهنگی و هنری کیش به آدرس festival.kish.ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه یلدا معیری، فاطمه بهبودی و حسین تهوری سه داور این رویداد هستند گفت: در بخش تک عکس به نفر اول ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال و در بخش مجموعه عکس نیز به نفر برتر ۲۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

دبیر مسابقه عکاسی زن در قاب نیایش گفت: همزمان با اهدا جوایز در روز عید سعید فطر در ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در جزیره کیش نمایشگاه عکس های برتر گشایش خواهد یافت.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر