ارتش مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت است


ارتش مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت است

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیامی ضمن تبریک 29 فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی آورده اند، ارتش مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند روز شنبه در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از اقدامات و خدمات نیروهای دلاور ارتش تقدیر کردند.

در این پیام آمده است، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، مظهر تجلیل از غیورمردانی است که در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و عزت و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

امام جمعه و استاندار کرمان می افزایند، ارتش قهرمان با خودباوری، خوداتکایی و نوآوری، پشتوانه ای امین و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و ملت های منطقه است.

این پیام می افزاید، ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود، در مواقع حساس و ضروری، بویژه در حوادث طبیعی در خدمت و کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف وارد عرصه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی و زینی وند در ادامه این پیام آورده اند، رویکرد مردمی، اجتماعی و بنیه تاکتیکی و حرفه‌ای ارتش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

این پیام می افزاید، ارتش با نیروها و ساختار، دانش و تجهیزات حرفه ای پشتیبان محکمی برای نظام بوده و رویکرد مردمی و اجتماعی ارتش در بحران‌های مختلف مشهود است.

امام جمعه و استاندار کرمان در ادامه آ.رده اند، اینجانبان از خدمات فرماندهان و نیروهای ارتش در تامین امنیت این استان، کمک به مقابله با ویروس کرونا، لایروبی رودخانه‌ها، کمک های مومنانه و رویکردهای اجتماعی قدردانی می کنیم و ۲۹ فروردین ماه را به خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز و حماسه آفرینان ارتش بویژه نیروهای ارتشی مستقر در استان کرمان تبریک می گوییم و توفیق تمام مدافعان حریم امن جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !