مکس ورشتپن: اسپین نشدنم خوش شانسی بود


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن پس از تمام شدن رقابت فرمول یک ایتالیا 2021، در مصاحبه اش گفت که تمام طول رقابت همه چیز برایش خوب پیش رفت به جز استارت دوباره اش پس از پرچم قرمز. مکس ورشتپن در جایگاه اول قرار داشت و در آستانه استارت دوباره رقابت بود که در پیچ های ریوازا کنترل ماشین را از دست داد. او به خوبی توانست کنترل ماشین را در دست بگیرد و دوباره...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن پس از تمام شدن رقابت فرمول یک ایتالیا 2021، در مصاحبه اش گفت که تمام طول رقابت همه چیز برایش خوب پیش رفت به جز استارت دوباره اش پس از پرچم قرمز.

مکس ورشتپن در جایگاه اول قرار داشت و در آستانه استارت دوباره رقابت بود که در پیچ های ریوازا کنترل ماشین را از دست داد. او به خوبی توانست کنترل ماشین را در دست بگیرد و دوباره قطار پشت سرش را کنترل کند.

ورشتپن در این باره گفت:

خوش شانس بودیم که اسپین نشدیم.

مکس ورشتپن در شرایطی جایگاه اول را نگه داشت که اوایل رقابت بخش هایی از پیست خیس و بخش های دیگر نسبتا خشک بودند و رقابت با اسپین و برخورد بسیاری از رانندگان دیگر همراه بود:

رقابت امروز بسیار چالش برانگیز بود به خصوص در اوایل آن. راستش را بخواهید، ماندن در پیست بسیار سخت بود. پیست بسیار لغزنده بود.

رقابت میان لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن در دوره ای که همه تیم ها لاستیک های اینترمیدیت خود را با لاستیک های نرم تر عوض می‌کردند، به اوج خودش رسید و همیلتون برای لحظاتی در صدر قرار گرفت. مکس ورشتپن در رابطه با آن بازه زمانی گفت:

مشخصا انتخاب زمان مناسب برای تعویض لاستیک ها در بازه ای که پیست هنوز خیس است، هیچوقت آسان نیست.

به جز آن لحظه در استارت دوباره رقابت، همه چیز خیلی خوب پیش رفت و من بسیار از این موضوع خوش حالم.

مکس ورشتپن در مورد سبقت فوق العاده اش از رانندگان ردیف اول در ابتدای رقابت هم گفت:

خودم هم بسیار تعجب کردم. فصل قبل ما برای شروع کمی مشکل داشتیم و فکر می کنم ما واقعا برای بهتر شدن آن تلاش کردیم و از همین حالا در بحرین و در شرایط سخت مثل امروز، نشان دادیم که کار فوق العاده ای انجام داده ایم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات