مامور شهرداری ملایر توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت


مامور شهرداری ملایر توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت

همدان- ایرنا- مامور سد معبر شهرداری ملایر شامگاه دوشنبه در حین انجام وظیفه از سوی افرادی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به علت آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سر و دست راهی بیمارستان شد.

به گزارش ایرنا، به دنبال وظیفه‌شناسی ماموران سد معبر شهرداری ملایر برای رفع سد معبر و تخلفات شهری، شب گذشته /دوشنبه/ یکی از ماموران سد معبر شهرداری در میدان استقلال توسط چند نفر با سلاح سرد(گاز اسپری و تبر) مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و ضاربان بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

این مامور سد معبر شهرداری ملایر که خواست نامش ذکر نشود در تشریح این حادثه به ایرنا گفت: حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته همراه با یکی از همکارانم در حال گشت تخلفات شهری در میدان استقلال بودیم که من قصد خرید میوه داشتم و همکارم جلوتر پارک کرد تا من خریدم را انجام دهم.

وی افزود: در همین حین یک خودروی پراید دنده عقب به سمت من آمد و سه نفر از آن پیاده شدند و بدون هیچ توضیحی شروع به کتک زدن من کردند.

این مامور تخلفات شهری شهرداری ملایر ادامه داد: یکی از آنها از گاز اسپری استفاده کرد و یکی دیگر از آنها با سلاح سرد (تبر) به سمت من آمد.

وی بیان کرد: نفر سوم نیز من را محکم گرفته بود و ۲ نفر دیگر به شدت کتکم زدند.

این مامور سد معبر شهرداری ملایر گفت: بلافاصله پس از حضور همکارم و افرادی که در محل بودند، این افراد معلوم‌الحال به سرعت فرار کردند که سریع با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم.

وی که از ناحیه سر دچار ضربه شدید و از ناحیه دست چپ دچار آسیب و شکستگی شده است، بلافاصله به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

شهردار ملایر نیز در این باره به ایرنا گفت: این یک مشکل جدی است که از سوی چند نفر افراد معلوم‌الحال برای ماموران سد معبر ما هر از گاهی رخ می‌دهد و ما نمی‌دانیم علت اصرار این افراد بر تخلف چیست.

حسین بابایی افزود: تنها درخواست ما این است که از طریق دستگاه قضایی با این معضل برخورد جدی صورت گیرد تا شاهد اینگونه حادثه‌های تلخ برای ماموران سد معبر که از همه توان خود برای ایجاد نظم و جلوگیری از تخلفات شهری مایه می‌گذارند، نباشیم.

شهردار ملایر تاکید کرد: با وجود اینکه شرایط خوبی در رفع سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر ایجاد شده، اما همچنان در سد معبر و ساخت و ساز غیرمجاز مشکل داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات