پلمب 6 مرکز ارائه خدمات زیبایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی


پلمب 6 مرکز ارائه خدمات زیبایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پلمب 6 مرکز درمانی به دلیل ارائه خدمات زیبایی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به ویروس کرونا خبر داد.

آرزو فلاحی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا و به منظور نظارت بر مراکز ارائه کننده خدمات زیبایی جهت کاهش تردد همشهریان و رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، تیم مشترک اداره نظارت معاونت درمان و مرکز بهداشت سنندج طی دو روز گذشته از همه مطب‌های مربوطه بازدید به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه از پزشکان انتظار می‌رود در رعایت پروتکل‌ها الگو باشند، افزود: با توجه به اعلام قبلی و مکاتبات انجام شده ٦ مرکز فعال که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب و پرونده جهت برخورد قانونی به مبادی ذیربط ارسال شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تأکید بر اینکه نباید بیماران در مطب تجمع داشته باشند، گفت: زمان تعیین شده برای هر بیمار باید زمان ویزیت پزشک باشد.

فلاحی در پایان تصریح کرد: با اوج گیری مجدد ویروس کرونا از شهروندان فهیم انتظار می‌رود برای کاهش مواجهات و گسترش این بیماری از تجمع در اماکن عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...