گفتمان مجازی« تاثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» برگزار می‌شود


گفتمان مجازی« تاثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» برگزار می‌شود

اولین گفتمان قرآنی « تاثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» در بستر فضای مجازی به همت خبرگزاری ایکنا قم و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان اولین گفتمان قرآنی با موضوع «تاثیر کرونا بر نظام ارتباطات جامعه» به همت خبرگزاری ایکنا قم و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، برگزار می‌شود.

در این گفتمان قرآنی که به علت وضعیت کرونایی در قم، در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بهمنی عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دکتر احمد اولیایی دکترای فرهنگ و ارتباطات و استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عنوان کارشناس نشست، حضور دارند.

این نشست مجازی روز پنج‌شنبه دوم اردبیهشت‌ماه مصادف با نهم رمضان ساعت ۱۰ شب از طریق صفحه اینستاگرام خبرگزاری ایکنا و بستر مجازی صفحه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست و ارائه نظرات و سوالات مرتبط با موضوع گفتمان، از طریق لینک dte.bz/quranconf و یا از طریق صفحه اینستاگرام خبرگزاری ایکنا به نشانی iqnanews@ اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان