فرماندار بروجرد: سپاه پاسداران مظهر شجاعت و اراده ملی است


فرماندار بروجرد: سپاه پاسداران مظهر شجاعت و اراده ملی است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر شجاعت، ایثار، روحیه استکبار ستیزی و اراده ملی است.

احمد گودرزیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، تثبیت قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور چشمگیر در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، مبارزه با استکبار جز با معرفت و بصیرت سپاهیان غیور قابل تحقق نبوده است.
وی ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در همه عرصه ها حضوری موفق داشته و در راستای تامین امنیت جامعه در کنار دیگر نیروهای مسلح خدمات ارزشمندی انجام داده است.

گودرزیان ادامه داد : پیشگامی سپاهیان در میدان‌های مختلف مورد نیاز کشور چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن مانند برچیده شدن بساط داعش به فرماندهی سردار سلیمانی الگویی برجسته در مقابل دیدگان مردم است و باید همواره به عزت آفرینی و حضور در عرصه به نقش آفرینی مشغول باشد.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: فعالیت خالصانه بسیج و سپاه در خدمت به مردم به خصوص در مناطق محروم موجب حل بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در سال‌های گذشته شد و در روزهای سخت کرونا با بهره گیری از روحیه مردمی وجهادی خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و کمک مومنانه ارایه نموده است.

گودرزیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه نهادی است که رهبر معظم انقلاب در وصف آن می فرمایند: سپاه مجموعه‌ای است که وجودش، امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدف های والایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده ضروری و لازم است.

فرماندار بروجرد گفت: سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) است از آرمان های این نهاد مقدس است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۷ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند