اشتباه عجیبی که باعث شد سرمربی استقلال شبانه تغییر کند !


اشتباه عجیبی که باعث شد سرمربی استقلال شبانه تغییر کند !

یک شبکه تلویزیونی در عربستان هنگامی که بازی های الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را بررسی می کرد، به اشتباه نصرالله عبداللهی را سرمربی استقلال معرفی کرد. نوشته اشتباه عجیبی که باعث شد سرمربی استقلال شبانه تغییر کند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اشتباه عجیبی که باعث شد سرمربی استقلال شبانه تغییر کند !

با اشتباه شبکه تلویزیونی عربستان، نصرالله عبداللهی ناگهان سرمربی استقلال شد !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۲
اشتباه عجیبی که باعث شد سرمربی استقلال شبانه تغییر کند !

یک شبکه تلویزیونی در عربستان هنگامی که بازی های الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را بررسی می کرد، به اشتباه نصرالله عبداللهی را سرمربی استقلال معرفی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نصرالله عبداللهی پیشکسوت و سرپرست استقلال جمعه‌شب به لطف اشتباه یکی از شبکه‌های تلویزیونی عربستان برای دقایقی سمت سرمربیگری این تیم را احراز کرد.

یک شبکه عربستانی که ویژه برنامه‌ای در رابطه با وضعیت تیم‌های عربستانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پخش می‌کرد، هنگام نشان دادن لحظاتی از دیدار استقلال با الاهلی، به صورت اشتباه نصرالله عبداللهی را سرمربی استقلال معرفی کرده و این مسئله را حتی کنار عکس عمونصی زیرنویس هم کرد.

البته آنها پس از دقایق کوتاهی متوجه اشتباه خودشان شده و فرهاد مجیدی را به عنوان مرد شماره یک نیمکت آبی‌پوشان ایرانی معرفی کردند؛ نصرالله عبداللهی در سال ۱۳۷۳ سرمربی استقلال بود و با این تیم توانست عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ آزادگان را کسب کند ولی پس از آن همواره تحت عنوان سرپرست یا مدیر فنی در جمع استقلالی‌ها حضور داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی