شکست مجدد پرسپولیس به الوحده بعد از 10 سال؛ بازهم اردیبهشت


شکست مجدد پرسپولیس به الوحده بعد از 10 سال؛ بازهم اردیبهشت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حدود 10 سال بار دیگر مقابل الوحده امارات شکست خورد.

به گزارش ایرنا، پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات رفت و با یک گل شکست خورد. این اولین باخت پرسپولیس در این دوره از مسابقات بود که به ثبت رسید اما نتوانست صدرنشینی تیم یحیی گل‌محمدی را با خللی مواجه کند.

نماینده فوتبال کشورمان برای ششمین بار در لیگ قهرمانان آسیا رو در روی الوحده قرار گرفت که به دومین شکست منجر شد. سرخپوشان تهرانی در سال ۲۰۱۱ نیز یک بار دیگر برابر نماینده امارات شکست را پذیرا شده بودند. آن دیدار روز ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ به انجام رسید و تیم اماراتی موفق شد در خانه با ۲ گل از سد پرسپولیس بگذرد. سالم صالح و نخند سعید الشحی در دقایق ۱۷ و ۷۰ دروازه نماینده فوتبال کشورمان را باز کردند. در آن دوره هر ۲ تیم از گردونه مسابقات کنار رفتند.

پرسپولیس بار دیگر در اردیبهشت ماه به حریف اماراتی خود نتیجه را واگذار کرد اما همچنان با سه پیروزی و یک تساوی، دست بالا را در دیدارهای رو در رو مال خودش کرده است. نباید فراموش کرد که هر ۲ باخت پرسپولیس در شرایطی رقم خورده که این تیم یا تقریبا خیالش از بابت صعود راحت بوده یا اصلا امیدی به صعود نداشته است.

شکست مجدد پرسپولیس به الوحده بعد از 10 سال؛ بازهم اردیبهشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند