سرمربی فرش آرا مشهد: مقابل گیتی پسند بازی سختی را در پیش رو داریم


سرمربی فرش آرا مشهد: مقابل گیتی پسند بازی سختی را در پیش رو داریم

اصفهان-ایرنا--سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: مقابل گیتی پسند بازی سختی را در پیش داریم اما همه تلاش خود را برای کسب پیروزی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مجید مرتضایی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان افزود: تیم ما تمرینات خوبی را انجام داده و آماده برگزارب یک دیدار خوب با گیتی پسند است.

وی با بیان اینکه بدنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم، اظهار داشت: همانطور که در برابر تیم مس‌ سونگون ورزقان، بازیکنانم با همه وجود بازی کردند در دیدار فردا نیز تلاش خود را برای بدست آوردن سه امتیاز دیدار خواهند کرد.

مرتضایی خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند یکی از تیم های خوب لیگ محسوب می‌شود و بازی مقابل این تیم دشوار است ولی ما تلاش خود را برای کسب موفقیت خواهیم کرد.

وی به تساوی ۲ تیم در بازی رفت اشاره کرد و افزود: در بازی قبل می توانستیم پیروز میدان شویم که این اتفاق نیفتاد ولی برای فردا شب به کسب پیروزی امیدوار هستیم.

سرمربی فرش آرا اظهار داشت: در بازی فردا سعید سروری بدلیل ۴ اخطاره بودن نمی تواند بازی کند.

وی با بیان اینکه سایر بازیکنانم آماده یک بازی خوب هستند، ابراز امیدواری کرد که در دیدار فردا هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دهند و تماشاگران لذت ببرند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و فرش آرای مشهد از مرحله نهایی هفته هشتم لیگ برتر، شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور