سامانه 1540 محیط زیست زنجان فعال شد


سامانه 1540 محیط زیست زنجان فعال شد

زنجان - ایرنا - سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: سامانه 1540 حفاظت محیط زیست این استان پس از رفع مشکل ارتباطی، مجددا فعال شد.

علی مرشدی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سامانه ۱۵۴۰ به عنوان پل ارتباطی میان محیط زیست و مردم، راهی بسیار مناسب و فراگیر برای اعلام مخاطرات زیست محیطی است که افراد از هر نقطه از ایران و در هر زمان از شبانه روز می توانند تخلفات و مخاطرات زیست محیطی را از این طریق به سازمان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

وی بر لزوم همکاری و تعامل هرچه بیشتر شهروندان و روستائیان با اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در حفظ و حراست بهتر و بیشتر از محیط زیست و تنوع زیستی تاکید کرد و اظهار داشت: این سامانه می تواند ابزار ارتباطی مناسبی برای محیط زیست باشد تا از این طریق به شکل بهتری به اهداف خود در حفظ محیط زیست و تنوع زیستی دست یابد.

مرشدی با بیان اینکه این سامانه چهار رقمی به منظور دریافت و پیگیری شکایات و گزارش های مردمی راه اندازی شده است، افزود: افراد می توانند هرگونه شکایت و گزارشهای زیست محیطی اعم از آلودگی، شکار و صید را به صورت شبانه روز و بدون حضور در اداره و پاسگاه های محیط بانی و با استفاده از تلفن های ثابت و همراه اعلام دارند تا موضوع بلافاصله از سوی کارشناسان مربوط مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به منظور پاسخگویی با افراد تماس گیرنده، مواردی چون "شماره تلفن گزارش دهنده، نوع وسیله ارتباطی، تاریخ ارایه گزارش ثبت می شود و پس از ارجاع شکایات و گزارش ها، کارشناسان موظف به پیگیری موضوع و اعلام نتیجه نهایی به گزارش دهنده می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید