تگرگ موجب تلف شدن تعدادی دام در کوهشاه احمدی حاجی آباد شد


تگرگ موجب تلف شدن تعدادی دام در کوهشاه احمدی حاجی آباد شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بارش تگرگ در روز گذشته موجب تلف شدن تعدادی دام در دهستان کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد شده است.

مهرداد حسن‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز بارندگی از روز گذشته در هرمزگان، اظهار داشت: کارشناسان جهادکشاورزی برای تعیین تعداد دقیق دام‌های تلف شده به منطقه اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: راه‌های روستایی آن منطقه نیز آسیب دیده اند که عوامل راهداری برای بررسی دقیق وضعیت و رفع مشکل خود را به کوهشاه احمدی رسانده‌اند و علاوه‌بر این بارندگی و جاری شدن روان آب‌ها منجر به آب بردگی ۶۰۰ متر لوله آب آشامیدنی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین بیان داشت:‌ شب گذشته در شهرستان بندرعباس برق روستاهای آب قلمو، زیارت، لاور،‌قلات و کُنارو، رضوان و شهر فین، سرخون و قطع شد که این مساله همان شب گذشته حل شد.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: راه ۲ روستا در بخش فین به علت طغیان رودخانه قطع شده که با فروکش کردن آب این مساله حل می‌شود، در دهستان سیاهو نیز ریزش کوه منجر به بسته شدن مسیر شد که نیروهای راهداری با استفاده از ماشین آلات مسیر را بازگشایی کردند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انهدام یک باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در آب‌های خلیج‌فارس