روز معلم نماد حرکت در مسیر تعالی است


روز معلم نماد حرکت در مسیر تعالی است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: روز معلم، نمادی برای تجلی عشق و محبت و حرکت در یک مسیر متعالی است و یاد و نام شهید مطهری امروز در جامعه ما زنده و جاری است.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان منتخب بسیجی ارومیه افزود: معلمی شغل نیست بلکه شرافت و عزت است و باید جایگاه معلم در جامعه همواره متعالی باشد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، معلمان درس استقامت، شجاعت و دفاع از کیان میهن را به جوانان این مرز و بوم انتقال دادند و معلمان باید به جایگاه خود مفتخر باشند چرا که معلمی شغل انبیاست و لوح سفید وجودی انسانها با قلم معلم نقشدار می شود.

شهسواری بیان کرد: بدبختی و خوشبختی انسانها در گرو تعلیم و تربیت آنهاست و معلم می تواند انسان را به راه سعادت رهنمون سازند.

وی با بیان اینکه هر جا که خانه سپاه و بسیج است، آنجا خانه معلم است؛ افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خود را درس آموز کلاس معلمان این مرز و بوم می دانند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه هدف شهید مطهری، آشنایی عموم انسان ها با مسیر حق بود؛ افزود: شهید مطهری علوم انسانی حوزوی و دانشگاهی را به بهترین شکل ممکن به هم وصل کرد.

مهین منافی با بیان اینکه جوشش کار معلمی منجر به آگاهی می شود؛ ادامه داد: قلمرو کار معلمی عقول انسانهاست و باید در کلاسهای درس فرهنگ شهامت و ایثار را به نسل آینده آینده منتقل کنیم.

در پایان این مراسم فرمانده سپاه شهدا استان از مدیرکل، معاون پرورشی و معلمان بسیجی تجلیل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات