36 واحد صنفی متخلف در سلماس پلمب شد


36 واحد صنفی متخلف در سلماس پلمب شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: طی یک هفته گذشته، 36 واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب و تعطیل شد.

حسن پاشازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پلمب صورت گرفته مربوط به صنوف مشاور املاک، قنادی، پوشاک و طلافروشی ها بوده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن، ۲۵۰ فقره اخطار به دیگر صنوف مختلف خوی نیز صادر شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس ادامه داد: پنج تیم عملیاتی متشکل از نماینده بهداشت محیط، نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس اماکن به صورت آماده باش روزانه به بازرسی از صنوف مختلف پرداخته و ۲ اکیپ مستقر نیز در اتاق اصناق سلماس بر امور نظارت و بازرسی دارند.

وی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را وظیفه همه صنوف عنوان کرد و گفت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید به طور جدی توسط صنوف، ادارات و مردم سلماس رعایت شود.

پاشازاده بیان داشت: ماموریت و هدف ما تعطیلی و جریمه صنوف نیست اما در جایی که عملکرد صنوف، بهداشت عمومی و سلامت مردم را به خطر بیندازد، بدون اغماض برخورد قانونی و پیشگیرانه صورت می‌گیرد.

وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش و شکایت خود را مطرح کنند.

به گزارش ایرنا، براساس مصوبه ستادکرونا، گشت های سه گانه بازرسی و نظارت، مراکز بهداشت و نیروی انتظامی همه روزه در مراکز مختلف شهرستان حضور و گشت زنی داشته و واحدهای صنفی متخلف را شناسایی و برخورد می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک