پیش‌بینی بورس امروز 18 اردیبهشت / کاهش قیمت دلار در بازار موثر است؟


پیش‌بینی بورس امروز 18 اردیبهشت / کاهش قیمت دلار در بازار موثر است؟

بازار هفته گذشته به رغم آنکه بیشتر روزها منفی و نامتعادل سپری شد اما در آخرین روز معاملاتی با روندی مثبت به کار خود پایان داد و تا حدی ریزش‌های شاخص کل را جبران کرد. باید دید نظر کارشناسان بازار سرمایه برای روند بازار در هفته بعد چگونه است. نوشته پیش‌بینی بورس امروز 18 اردیبهشت / کاهش قیمت دلار در بازار موثر است؟ اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره وضعیت بازار در هفته آینده و بازار روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ توضیح داد: به نظر می‌رسد بازار همچنان به روند منفی خود ادامه بدهد اما گروه‌هایی هستند که گرچه نمی‎‌توان گفت روند مطلوب و مثبتی را داشته باشند اما از دیگر سهم‌ها وضعیت بهتری را خواهند داشت. گروها‌ی بانکی، پتروشیمی، و فلزات اساسی از نمادهایی هستند که به نظر می‌آید وضعتی بهتری را داشته باشند.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: نشانه‌هایی مبنی بر بهبود بازار وجود ندارد. کاهش ادامه‌دار قیمت دلار فضای ترس و نگرانی را در بازار تشدید کرده است و سهم‌هایی که وابسته به نرخ دلار هستند این روزها وضعیت مطلوبی را ندارند اما باید توجه داشت که در بلند مدت این وضعیت تغییر خواهد کرد.

همچنین پیش‌بینی بورس امرور را می‌توانید در جدول دنیای اقتصاد بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری