بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟


بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

روزهای گذشته با بهترین های لیگ برتر انگلیس آشنا شدیم و از شب گذشته قدم به لالیگا گذاشتیم و ابتدا مدافعان...

اختصاصی طرفداری | بررسی بهترین های لالیگا را از مدافعان مرکزی شروع کردیم... در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت های لالیگای اسپانیا، کورس قهرمانی میان چهار تیم اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، بارسلونا و سویا به شدت ادامه دارد، اتلتیکومادرید صدرنشین بلامنازع لالیگا بوده و اکنون ۷۶ امتیازی است و تیم های رئال مادرید و بارسلونا با ۷۴ امتیاز در تعقیب آن ها هستند. سویا نیز با ۷۰ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. هر چهار تیم به طور قطع سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کرده اند و در پی کسب عنوان قهرمانی لالیگا هستند. در این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین مدافعان کناری این لیگ برویم.

۱۰. خوزه لوییز گایا

گایا ۲۵ ساله و ۱۷۲ سانتی متری در ۳۰ بازی برای والنسیا به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱ گل و ۵ پاس گل و دقت پاس ۸۲ درصدی شده است. والنسیا در دیدار هایی که از حضور این مدافع چپ اسپانیایی بهره برده است موفق به ثبت ۴ کلین شیت شده است. گایا در ۵۴ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۶ کارت زرد دریافت کرده است. گایا در این فصل موفق به ثبت ۴ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۷۰ درصد دریبل موفق را داراست. گایا از سوی سایت سوفاسکور نمره ۶.۷۹ را دریافت کرده است و ۲ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۳۸ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۹. رنان لودی

رنان لودی مدافع چپ برزیلی و ۲۳ ساله و ۱۷۸ سانتی متری اتلتیکومادرید که در ۲۰ بازی برای تیم مادریدی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲ پاس گل و دقت پاس ۸۳ درصدی شده است. روخی بلانکوس در دیدار هایی که این مدافع در میدان بوده است موفق به ثبت ۳ کلین شیت شده است. لودی در ۵۹ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۲ کارت زرد دریافت کرده است. او در این فصل موفق به ثبت ۴ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۷۶ درصد دریبل موفق را داراست. لودی از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۰۲ را دریافت کرده است و ۱ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۳۲ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۸. اسکار مینگوئزا

مینگوئزا ۲۱ ساله و ۱۸۶ سانتی متری در ۲۴ بازی برای تیم تحت هدایت رونالد کومان به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲ گل و ۲ پاس گل و دقت پاس ۹۳ درصدی شده است. بلوگرانا در دیدار هایی که از حضور این مدافع راست - مرکزی اسپانیایی بهره برده است موفق به ثبت ۷ کلین شیت شده است. مینگوئزا در ۶۲ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۴ کارت زرد دریافت کرده است. او در این فصل موفق به ثبت ۲ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۸۰ درصد دریبل موفق را داراست. مینگوئزا از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷ را دریافت کرده است و ۲ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۱۰.۴ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۷. هوگو مالو

مالو مدافع راست اسپانیایی و ۲۹ ساله و ۱۷۴ سانتی متری سلتاویگو که در ۲۹ بازی برای این تیم به میدان رفته است و موفق به ثبت ۳ گل و ۱ پاس گل و دقت پاس ۷۶ درصدی شده است. سلتاویگو در دیدار هایی که این مدافع در میدان بوده است موفق به ثبت ۶ کلین شیت شده است. مالو در ۵۱ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۸ کارت زرد دریافت کرده است. او در این فصل موفق به ثبت ۶ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۵۸ درصد دریبل موفق را داراست. مالو از سوی سایت سوفاسکور نمره ۶.۸۳ را دریافت کرده است و ۲ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۴.۸ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۶. فرلاند مندی

مندی ۲۵ ساله و ۱۷۸ سانتی متری در ۲۶ بازی برای تیم تحت هدایت زیدان به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱ گل و دقت پاس ۹۰ درصدی شده است. لوس بلانکوس در دیدار هایی که از حضور این مدافع چپ فرانسوی بهره برده است موفق به ثبت ۱۱ کلین شیت شده است. مندی در ۵۷ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۳ کارت زرد دریافت کرده است. مندی در این فصل آمار ۷۳ درصد دریبل موفق را داراست. او از سوی سایت سوفاسکور نمره ۶.۹۳ را دریافت کرده است و ۱ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۵۳ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۵. امرسون

امرسون مدافع راست برزیلی و ۲۲ ساله و ۱۸۳ سانتی متری بارسلونا که به صورت قرضی در رئال بتیس توپ می زند در ۲۴ بازی برای این تیم به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱ گل و ۴ پاس گل و دقت پاس ۸۲ درصدی شده است. بتیس در دیدار هایی که این مدافع در میدان بوده است موفق به ثبت ۱۱ کلین شیت شده است. امرسون در ۵۸ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۸ کارت زرد و ۱ کارت قرمز دریافت کرده است. او در این فصل موفق به ثبت ۵ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۵۲ درصد دریبل موفق را داراست. امرسون از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷ را دریافت کرده است و ۲ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۲۷ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۴. کیران تریپیر

تریپیر ۳۰ ساله و ۱۷۴ سانتی متری در ۲۴ بازی برای تیم تحت هدایت سیمئونه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۶ پاس گل و دقت پاس ۸۰ درصدی شده است. اتلتیکومادرید در دیدار هایی که از حضور این مدافع راست انگلیسی بهره برده است موفق به ثبت ۱۵ کلین شیت شده است. تریپیر در ۶۰ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و موفق به ثبت ۶ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۷۱ درصد دریبل موفق را داراست. تریپیر از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۳۲ را دریافت کرده است و ۱ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۱۸.۴ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۳. خسوس ناواس

ناواس مدافع راست اسپانیایی و ۳۵ ساله و ۱۷۰ سانتی متری سویا که در ۳۱ بازی برای این تیم میدان رفته است و موفق به ثبت ۶ پاس گل و دقت پاس ۸۲ درصدی شده است. سویا در دیدار هایی که این مدافع در میدان بوده است موفق به ثبت ۸ کلین شیت شده است. ناواس در ۶۶ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۴ کارت زرد دریافت کرده است. او در این فصل موفق به ثبت ۹ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۷۹ درصد دریبل موفق را داراست. ناواس از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۱۵ را دریافت کرده است و ۲ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۲.۸ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۲. لوکاس واسکز

لوکاس واسکز ۲۹ ساله و ۱۷۳ سانتی متری در ۲۴ بازی برای تیم تحت هدایت زیدان به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲ گل و ۵ پاس گل و دقت پاس ۸۸ درصدی شده است. رئال مادرید در دیدار هایی که از حضور این مدافع راست اسپانیایی بهره برده است موفق به ثبت ۹ کلین شیت شده است. واسکز در ۵۷ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۳ کارت زرد دریافت کرده است. واسکز در این فصل موفق به ثبت ۵ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۷۱ درصد دریبل موفق را داراست. واسکز از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۲۵ را دریافت کرده است و ۵ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۱۶.۲ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

۱. جوردی آلبا

آلبا مدافع چپ اسپانیایی و ۳۲ ساله و ۱۷۰ سانتی متری بارسلونا که در ۳۱ بازی برای این تیم میدان رفته است و موفق به ثبت ۳ گل و ۵ پاس گل و دقت پاس ۸۷ درصدی شده است. آبی و شرابی ها در دیدار هایی که این مدافع در میدان بوده است موفق به ثبت ۹ کلین شیت شده اند. آلبا در ۷۰ درصد دوئل های زمینی و هوایی در برابر مهاجمین حریف موفق بوده است و تا بدین جای فصل ۸ کارت زرد دریافت کرده است. او در این فصل موفق به ثبت ۱۲ خلق موقعیت خطرناک شده است و آمار ۸۲ درصد دریبل موفق را داراست. آلبا از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۴۱ را دریافت کرده است و ۶ بار نیز در تیم منتخب هفته حضور داشته است. ارزش این بازیکن در بازار ۲۶ میلیون یورو است.

بهترین مدافع کناری این فصل لالیگا کیست؟

بیشتر بخوانید

بهترین مدافع مرکزی این فصل لالیگا کیست؟



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عضو حماس: با توافق علیه توقف جنگ موافق نیستیم