نکونام: تیم ما شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد/ بازیکنان فولاد بزرگی خود را نشان دادند


نکونام: تیم ما شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد/ بازیکنان فولاد بزرگی خود را نشان دادند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.


نکونام: تیم ما شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد/ بازیکنان فولاد بزرگی خود را نشان دادند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل تیم گل گهر سیرجان در چارچوب دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: به هواداران فولاد و مردم استان تبریک می‌گویم. برد شیرین و خوبی برایمان بود. بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که در گروه سختی بودیم، امروز بازیکنان تیم فولاد نشان دادند که بازیکنانی بزرگ و با کیفیت هستند.

او افزود: خوشحالیم از این که توانستیم یک تیم خوب را ببریم. هیچ تیمی به اندازه ما نتوانسته بود آن‌ها را تحت فشار قرار بدهد و می‌دانستیم تنها راهی که می‌توانند تیم ما را اذیت کنند ضربات ایستگاهی است و در یکی ۲ صحنه تمرکزمان را از دست دادیم به آن‌ها موقعیت‌هایی دادیم، اما در کل از نظر فوتبالی نسبت به گل گهر تیم بهتری بودیم.

نکونام ادامه داد: وقتی گل گهر رو به بازی مستقیم آورد، مجبور شدیم دفاع کنیم و ناخواسته عقب کشیدیم، اما در کل برد شیرینی برایمان بود و با توجه به این موضوع که بازی عقب افتاده تیم ما نیز بود، امیدوارم این شرایط را در تیم خود حفظ کنیم و به تمام هوادارانمان می‌گویم ما مصدوم‌های زیادی داریم، اما تا روز آخر تلاش خود را انجام خواهیم داد و مانند بازی امروز در تمام بازی‌ها خواهیم جنگید.

نکونام درباره فرسایشی شدن برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به وقفه‌های پیش آمده در آن گفت: سازمان لیگ در این مورد تقصیری ندارد. اما جالب است که ما از عربستان نامه نگاری کردیم یک روز بازی ما را عقب بیندازند، صراحتا گفتند نمی‌شود، اما تا ۲ تیم درخواست دادند بدون هیچ دلیلی بازی‌هایشان عقب افتاد.

نکونام ادامه داد: مطمئن باشید هیچ برنامه ریزی برای کمک به ما صورت نمی‌گیرد. فقط یک بار قبل از عید به ما کمک شد تا استراحت کنیم. الان سه بازی عقب افتاده ما در خانه است، اما طوری برنامه ریزی می‌کنند که یکی در خانه و یکی بیرون از خانه باشد. هیچ زوری نداریم، اما باید تمکین کنیم. پنجره ما بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم. اما با پنجره بسته، بازیکن کرونایی و... تا روز آخر قول می‌دهم تمام توانم را برای فولاد بگذارم. ما بازیکن نداریم که بازی بدهیم، اما تیم‌های دیگر در چنین وضعیتی قرار ندارند. واقعا شرایط خاصی داریم.

نکونام در ارتباط با داوری این مسابقه گفت: آقای حاج ملک به خوبی دیدار را کنترل کرد و با سوت های به موقع توانست به زیبا تر شدن مسابقه کمک کند.

بیشتر بخوانید

در حق فولاد کم لطفی بزرگی صورت گرفته است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری