آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A12 و گلکسی A02 منتشر شد


آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A12 و گلکسی A02 منتشر شد

گجت نیوز سرانجام آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A12 و گلکسی A02 منتشر شد. این به‌روزرسانی با رابط کاربری One UI 3.1 همراه است. سامسونگ اوایل سال جاری آپدیت اندروید 10 را برای گوشی گلکسی A12 منتشر کرد. صاحبان این گوشی کمی نسبت به دریافت نسخه قدیمی اندروید ناامید بودند، اما اکنون سامسونگ رویکرد خودش را... نوشته آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ...

سرانجام آپدیت اندروید ۱۱ برای سامسونگ گلکسی A12 و گلکسی A02 منتشر شد. این به‌روزرسانی با رابط کاربری One UI 3.1 همراه است.

سامسونگ اوایل سال جاری آپدیت اندروید ۱۰ را برای گوشی گلکسی A12 منتشر کرد. صاحبان این گوشی کمی نسبت به دریافت نسخه قدیمی اندروید ناامید بودند، اما اکنون سامسونگ رویکرد خودش را تغییر داده و آپدیت اندروید ۱۱ را به همراه آخرین پچ امنیتی گوگل برای این گوشی منتشر کرده است. آپدیت اندروید ۱۱ برای سامسونگ گلکسی A12 با رابط کاربری One UI 3.1 همراه است. نسخه فریمور آن A125FXXU1BUE3 است و شامل پچ امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ است. البته هنوز لیست تغییرات و امکانات جدید این آپدیت منتشر نشده است، اما قطعاً امکانات مخصوص اندروید ۱۱ مثل مجوزهای یک مرتبه‌ای، ریست خودکار مجوزها، حباب‌های چت، ویجت مستقل پخش کننده چندرسانه‌ای و امنیت بهبود پیدا کرده را شامل می‌شود.

این به‌روزرسانی همچنین به لطف رابط کاربری One UI 3.1 یک رابط کاربری بازطراحی شده، ویجت‌های بیشتر صفحه قفل، نسخه بهتر Digital Wellbeing و نظارت والدین، دسترسی آسان‌تر به کنترل گجت‌های هوشمند خانگی و گزینه‌های بیشتر Dynamic Lockscreen را هم ارائه می‌کند. پچ امنیتی مه ۲۰۲۱ نیز شامل رفع سه آسیب‌پذیری مهم و حل ۲۳ مشکل مختلف در One UI می‌شود.

اما به جز این گوشی سامسونگ آپدیت اندروید ۱۱ را برای گوشی گلکسی A02 خود نیز منتشر کرده است. این به‌روزرسانی با نسخه فریمور A025FXXU2BUDC، اندروید ۱۱ و پچ امنیتی آوریل ۲۰۲۱ را شامل می‌شود. دقیقاً همان امکانات اندروید جدید گوگل در گوشی گلکسی A12 را می‌توانید در گوشی گلکسی A02 هم بیابید. علاوه بر این، آپدیت جدید این گوشی با رابط کاربری One UI 3.1 نیز همراه است که امکانات آن را هم به همراه دارد.

در حال حاضر کاربران روسیه‌ای موفق به دریافت این به‌روزرسانی روی گوشی خود شده‌اند. اگر می‌خواهید ببینید آیا این به‌روزرسانی جدید برای گوشی شما هم عرضه شده یا خیر، می‌توانید در گوشی خود به صفحه تنظیمات رفته، وارد بخش Software update شده و روی دکمه Download کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...