شکست بزرگ حقوقی برای باشگاه تراکتور


شکست بزرگ حقوقی برای باشگاه تراکتور

در حالی که باشگاه تراکتور با اعتراض به دادگاه CAS سعی داشت شکایت اروین و استوکس دو ستاره خارجی پیشین خود را مختومه کند، در این دادگاه نیز محکوم شد تا چاره‌ای جز پرداخت طلب این دو بازیکن نداشته باشد. نوشته شکست بزرگ حقوقی برای باشگاه تراکتور اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شکست بزرگ حقوقی برای باشگاه تراکتور

محکومیت قطعی باشگاه تراکتور در پرونده شکایت استوکس و اروین
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۰
شکست بزرگ حقوقی برای باشگاه تراکتور

در حالی که باشگاه تراکتور با اعتراض به دادگاه CAS سعی داشت شکایت اروین و استوکس دو ستاره خارجی پیشین خود را مختومه کند، در این دادگاه نیز محکوم شد تا چاره‌ای جز پرداخت طلب این دو بازیکن نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دادگاه عالی ورزش در حکمی باشگاه تراکتور را به پرداخت مطالبات آنتونی استوکس و لی هری اروین محکوم کرد.

آنتونی استوکی و لی هری اروین مهاجمان ایرلندی و اسکاتلندی باشگاه تراکتور در فصل هجدهم لیگ برتر، پس از جدایی پُرحاشیه از این تیم، با شکایت به فیفا در اسفند ماه سال ۹۸ باشگاه تراکتور را به ترتیب به پرداخت ۴۷۵ و ۱۷۵ هزار دلار محکوم کردند.

پس از این اتفاق، باشگاه تبریزی پرونده‌های شکایت استوکس و اروین را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع داد و حالا پس از گذشت بیش از یک سال، دادگاه عالی ورزش باشگاه تراکتور را به پرداخت مطالبات این دو بازیکن محکوم کرده است.

در همین راستا قرار است تی تی ها طی دو هفته آتی جلساتی را با استوکس و اروین در شهر استانبول ترکیه برگزار کند و با پرداخت مبلغی از مطالبات این بازیکنان با آنها توافق کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی