پیکاپ گریت وال وینگل 7 در بازار روسیه معرفی شد: قدرتمند، جذاب و خوش‌قیمت


پیکاپ گریت وال وینگل 7 در بازار روسیه معرفی شد: قدرتمند، جذاب و خوش‌قیمت

مجموعه پیکاپ‌های شرکت گریت وال که به وینگل شهرت دارند، در بازار کشورهای آسیایی شهرت قابل توجه را برای خود دست و پا کرده‌اند. مدت‌ها پیش دو وانت از این سری با نام گریت وال وینگل 3 و گریت وال وینگل 5 توسط دیار

مجموعه پیکاپ‌های شرکت گریت وال که به وینگل شهرت دارند، در بازار کشورهای آسیایی شهرت قابل توجه را برای خود دست و پا کرده‌اند. مدت‌ها پیش دو وانت از این سری با نام گریت وال وینگل 3 و گریت وال وینگل 5 توسط دیار خودرو به بازار کشورمان عرضه شدند. حال شرکت گریت وال قصد دارد عضو بزرگتر این خانواده یعنی وینگل 7 را وارد بازار روسیه کند.

گریت وال وینگل 7 به پیشرانه دو لیتری توربودیزل با قدرت 143 اسب‌بخار و گشتاور 315 نیوتن‌متر مجهز است که گازوئیل را با استاندارد یورو 5 می‌سوزاند. جعبه دنده شش سرعته دستی و سیستم چهارچرخ محرک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این پیکاپ چینی برعهده دارند.

ابعاد و اندازه گریت وال وینگل 7 به ترتیب عبارتند از 5395 میلیمتر طول، 1760 میلیمتر عرض و 1800 میلیمتر ارتفاع. فاصله بین دو محور این پیکاپ نیز 3350 میلیمتر است و ظرفیت پنج سرنشین را دارد. وزن وینگل 7 نیز 1992 کیلوگرم عنوان شده است.

طراحی داخلی و خارجی گریت وال وینگل 7 نیز رضایت‌بخش قلمداد می‌شود و همانند بسیاری دیگر از پیکاپ‌های بازار، ظاهر این خودرو جلوه‌ای خشن و قدرتمند دارد. فرمان چرمی، صندلی‌ها با روکش چرمی یا پارچه‌ای، گرمکن صندلی و سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر بخشی از تجهیزات وینگل 7 هستند. گریت وال وینگل 7 با قیمت 1.749 میلیون روبل، رقیب قدرتمندی برای میتسوبیشی L200، جک T6 و تویوتا هایلوکس است. این ماشین از اکتبر 2020 در دسترس خریداران روسی قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند وینگل 7 را خریداری کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه