همبستگی امت اسلام با فلسیطن بشارت پیروزی می دهد


همبستگی امت اسلام با فلسیطن بشارت پیروزی می دهد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز فلسطین شاهد وحشیانه‌ترین جنایات تاریخ است، گفت: انسجام و همبستگی امت اسلام با ملت فلسطین بشارت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی استکبار جهانی را می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفت و گویی افزود: این روزها شاهد هستیم که استکبار با تمام قوا در برابر اسلام و فلسطین ایستاده و هر جنایت متصور را انجام می دهد.

رییس دانشگاه قم با بیان اینکه انواع و اقسام جنایت که در طول تاریخ مشاهده شده، امروز بر سر مردم مظلوم فلسطین انجام می دهند، ادامه داد: کشتن انسان های بیگناه، کودکان، بانوان، بستن آب و تخریب مسیر بیمارستان تنها بخشی از جنایاتی است که این روزها در فلسطین رخ می دهد و اسرائیل جنایتکار انواع جنایات که به تصور شیطانی او می آید را عملی می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فلسطین که روزی با دست خالی و سنگ در مقابل دشمن می‌ایستاد امروز با موشک از خود دفاع می کند و جواب متجاوز را می دهد، افزود: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج و همبستگی تمام گروه های مقاومت در برابر تجاوز دشمن، رهنمودی بسیار راهگشا در تقویت هم بستگی در فلسطین بود و انسجامی که در امت اسلامی و حتی جوامع غیراسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقویت شده امیدبخش است.

وی اظهار کرد: این انسجام و همبستگی ضربه نهایی را بر پیکر استکبار وارد می کند و زمینه ساز ظهور می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه