پینگ پنگ بازان تشنه مسابقه اند


پینگ پنگ بازان تشنه مسابقه اند

بانوی پینگ پنگ باز کشورمان گفت: کرونا بازیکنان را تشنه مسابقه کرده بود و آن‌ها بهترین عملکردشان را در مسابقات انتخابی تیم ملی نشان دادند.

سارا شهسواری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی در بالاترین سطح خود در حال برگزاری است چراکه بهترین‌های ایران در این رویداد حاضر شده اند و شکست آن‌ها کار راحتی نیست.

وی گفت: جدول و فرمول برگزاری این رقابت‌ها با سال‌های گذشته تفاوت داشت چرا که بازی‌ها به صورت حذفی بود به طوری که در مجموع ۳۲ نفر از بازیکنان برتر کشور به این رقابت‌ها دعوت شدند از میان آن‌ها هم ۸ پینگ پنگ باز برتر رنکینگ داخلی و بین المللی از دور دوم وارد جدول مسابقات شدند و با ۸ نفر برتر دور نخست که به صورت دوره‌ای و حذفی از بین ۲۴ نفر انتخاب شده بودند مصاف دادند.

بانوی پینگ پنگ باز کشورمان یادآورشد: بیش از یک سال است که به خاطر کرونا رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار نشده بود و امسال بازیکنان با انگیزه بالا در مقابل هم ظاهر شده اند، برد حریفان راحت نبود و باید از همه توان و تجربه مان استفاده می‌کردیم، قرار است چهار نفر برتر این پیکار‌ها به تیم ملی دعوت شوند و خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که شهریور ماه در قطر برگزار می‌شود آماده کنند.

شهسواری گفت: بچه‌ها به معنای واقعی در دوران قرنطینه تمرین کرده بودند، من هم در خانه میز اختصاصی دارم و خواهران و برادرم به عنوان حریف تمرینی بودند و با آن‌ها برنامه‌های آماده سازی ام را دنبال می‌کردم.

وی تصریح کرد: در هفته‌های ابتدایی شیوع کرونا به علت ترس از ابتلا به این بیماری انگیزه مان برای تمرین کم شده بود، اما به مرور برنامه‌های راکتی و بدنسازی را در دستور کارمان قرار دادیم و به مرز آمادگی مطلوب رسیدیم.

بانوی پینگ پنگ باز کشورمان افزود: تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران باید خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که شهریور ماه به میزبانی قطر برگزار می‌شود آماده کند، سطح این رقابت‌ها بالاست چرا که آسیا مهد پینگ پنگ جهان است و نمایندگان کشور‌های چین و ژاپن در آن حرفه اول را می‌زنند رویارویی با آن‌ها کار راحتی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)