سند تک‌برگ افزون بر 126 میلیون متر مربع جنگل در ارسنجان صادر شد


سند تک‌برگ افزون بر 126 میلیون متر مربع جنگل در ارسنجان صادر شد

شیراز-ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سند تک برگ پلاک جنگل گود گردنه این شهرستان به مساحت 126 میلیون و 45 هزار و  670 متر مربع به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور صادر شد.

به گزارش دریافتی شنبه ‌ایرنا، حسن خسروانیان در این زمینه افزود: صدور سند تک برگ پلاک( تبدیلی ) اراضی ملی جنگل گود گردنه نتیجه پیگیری کارشناسان ممیزی اراضی و مهندسی اداره منابع طبیعی و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسنجان است که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان، اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی را از مهم ترین وظایف مشترک ادارات ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی دانست و گفت: پلاک‌های دیگری در سایر نقاط شهرستان نیز شناسایی شده که روند اخذ سند برای آن‌ها در جریان است.

سند تک‌برگ افزون بر 126 میلیون متر مربع جنگل در ارسنجان صادر شد

خسروانیان بیان کرد: صدور اسناد تک برگی و تثبیت اراضی ملی در سامانه ثبت موجب کاهش چشمگیر تخلفات و تصرفات احتمالی در اراضی ملی شده و از جعل سند و صدور اسناد معارض در این اراضی نیز جلوگیری می‌شود.
وی از مردم طبیعت‌دوست خواست در صورت مشاهده هرگونه تجاوز و دست‌اندازی به عرصه‌های منابع طبیعی، قاچاق فرآورده‌های جنگلی و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان ارسنجان مراتب را به صورت ۲۴ ساعته به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

شهرستان ارسنجان با ۳۳ هزار هکتار اراضی جنگلی در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه