مونسان پیش از افتتاح طرح‌های گردشگری مازندران به تهران برگشت


مونسان پیش از افتتاح طرح‌های گردشگری مازندران به تهران برگشت

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که بعدازظهر دیروز برای افتتاح 78 پروژه مرتبط با این وزارتخانه و حضور در نشست شورای اداری مازندران به این استان سفر کرده بود صبح امروز پیش از اجرای این برنامه‌ها بنا به دلایلی نامعلوم مازندران را ترک کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، نشست شورای اداری مازندران که قرار بود ساعت ۱۱ امروز –سه‌شنبه چهارم خرداد- با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن استانداری به منظور افتتاح همزمان پروژه‌های گردشگری، میراثی و صنایع دستی مازندران برگزار شود به دلیل بازگشتن وزیر به تهران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

علی‌اصغر مونسان عصر دیروز پس از ورود به مازندران ابتدا از مسجدجامع تاریخی فرح‌آباد ساری بازدید کرد و سپس در مراسم بهره‌برداری از مجتمع پذیرایی لاله‌زار حضور یافت. بازدید از بوستان ولایت ساری و حضور در مراسم واگذاری چهار ساختمان بوستان ولایت به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از سوی شهرداری ساری نیز از دیگر برنامه‌های وزیر میراث فرهنگی در روز دوشنبه بود. اما برنامه و هدف اصلی مونسان در سفر به مازندران افتتاح پروژه‌های گردشگری، میراثی و صنایع دستی به ارزش ۹۰۱ میلیارد تومان بود که باید امروز صبح در نشست شورای اداری مازندران انجام می‌شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود مونسان همراه با تعدادی از مسئولان امروز صبح ابتدا برای بازدید و افتتاح چند پروژه به بابلکنار و قائمشهر سفر کند و ساعت ۱۱ برای افتتاح هم‌زمان پروژه‌ها و بررسی آخرین وضعیت میزبانی ساری و مازندران از گردشگران کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ و برگزاری رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ در نشست شورای اداری مازندران حضور یابد. اما امروز صبح در حالی که خبرنگاران و تعدادی از مسئولان در مقابل هتل محل اقامت او حضور یافتند تا برنامه‌های صبح آغاز شود، مشخص شد که مونسان بنا به دلایلی نامعلوم مازندران را ترک کرده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: مقدمات برگزاری نشست شورای اداری مازندران با حضور استاندار فراهم شده است. دیروز استاندار برای برخی هماهنگی‌های مربوط به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در وزارت کشور حضور داشت و شب گذشته برای حضور در نشست شورای اداری امروز به مازندران بازگشت. اما با توجه به بازگشت دکتر مونسان و هیئت همراه به تهران فعلا برگزاری این نشست لغو شده است.

عباس مهدوی درباره چرایی بازگشت غیرمنتظره وزیر میراث فرهنگی به تهران و حضور نیافتن در نشست شورای اداری مازندران برای افتتاح پروژه‌ها گفت: به جز برگزاری نشست شورای اداری مازندران بقیه برنامه‌ریزی‌ها با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران است و اطلاعی از جزئیات سفر ندارم.

پیگیری‌های همشهری آنلاین برای تماس با مدیرکل مراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران و معاون گردشگری این اداره کل برای مشخص شدن دلیل بازگشت غیرمنتظره مونسان به تهران پیش از اجرای برنامه‌ها به سرانجامی نرسید.

۷۸ پروژه گردشگری و میراثی در مازندران افتتاح می‌شود

کد خبر 603323

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایده منحصر به فرد ابزار فوق العاده مفید از جک ماشین!