امام جمعه خلخال: حضور حداکثری مهم‌ترین اصل انتخابات است


امام جمعه خلخال: حضور حداکثری مهم‌ترین اصل انتخابات است

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم مهم‌ترین اصل در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: شورای نگهبان قانون اساسی با تایید صلاحیت نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خیال مردم را در بحث ورود افراد صالح به بدنه نظام راحت کرده است.

وی اظهارکرد: حضور حداکثری مردم و خلق حماسه‌ای دیگر مهم‌ترین اصل این دوره از انتخابات و بسیار مهم‌تر از بحث دوم یعنی انتخاب یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات است.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه هرکسی در انتخابات پیروز شود مورد احترام نظام اسلامی و مردم خواهد بود، اظهارکرد: تلاش دشمن برای زیرسوال بردن اصل انتخابات و کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است که باید با بصیرت و آگاهی مردم این تلاش نقش برآب شود.

خطیب جمعه خلخال با توصیه به مردم برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور شما در صحنه و دادن رای، دل امام راحل، شهدای انقلاب، رهبر معظم انقلاب و حضرت ولی عصر امام زمان (عج) را شاد و برخلاف آن نیز موجب فراهم ساختن زمینه شادی دشمنان نظام و ملت خواهد شد.

وی با گرامیداشت سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با تقدیر از برگزاری آیین‌های گرامیداشت این روز اظهارکرد: امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی است و در زمانی که دین را به عنوان افیون توده‌ها معرفی می‌کردند امام وارد صحنه شده و با رساندن اسلام به اوج عظمت موجبات ذلت استکبار را فراهم ساخت.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن افزود: با یک مقایسه اجمالی از نحوه ارائه خدمات به مردم در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌توان به خدمات ارزنده انقلاب و نظام اسلامی در هر دو بحث مادی و معنوی پی‌برد.

وی رهبری جامعه ایران اسلامی توسط رهبران صالح را از نعمات بزرگ خداوند منان به ملت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: انتخاب رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوی مجلس خبرگان رهبری و همزمان با سالروز رحلت امام راحل نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش روند خشکسالی در کشور و ضعف و قدرت آن در مناطق مختلف ایران اسلامی مردم را به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق دعوت کرده و افزود: زمانی با اعمال خاموشی‌های اجباری موافق هستیم که این کار بصورت عادلانه و مساوی در کشور صورت گیرد.

وی با گرامیداشت روز جهانی محیط زیست از مسئولان اداره حفاظت محیط زیست خلخال خواست تا از ادامه فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده که جز ایجاد مشکلات زیست محیطی نفعی به حال مردم ندارند، بطور جدی جلوگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال