پخش دو سریال «غیر علنی» و «دوپینگ» برای آی‌فیلمی‌ها


پخش دو سریال «غیر علنی» و «دوپینگ» برای آی‌فیلمی‌ها

تهران- ایرنا- پخش دو سریال «غیرعلنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی از امروز و فردا (17 و 18 خرداد) در آی‌فیلم آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی غیر علنی به کارگردانی مهرداد خوشبخت از دوشنبه ۱۷ خرداد، روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

سریال غیر علنی که در سال ۱۳۹۴ با موضوع شرکت در انتخابات در قالب یک داستان اجتماعی با پیرنگ طنز تولید شده است، در جدول پخش کانال فارسی این شبکه قرار گرفته است.

داستان این سریال، به‌قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد، مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود را در انتخابات به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند.

مینی‌سریال غیرعلنی در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی رضا جودی تولید شده است.

در این اثر برزو ارجمند، متین ستوده، بهاره رهنما، علی دهکردی، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی و سیروس عبدلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال را می‌توانید هر روز ساعت ۱۶:۰۰ تماشا کنید. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۲۴:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی نیز که نوروز سال گذشته روی آنتن شبکه سه رفت، برای پخش در آی‌فیلم آماده شده است.

این سریال با قصه‌ای تخیلی و فانتزی درباره دو نوزاد است که زمان تولد هم‌زمان به دنیا می‌آیند و با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که حتی آینده آنها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد و الناز حبیبی بازیگران اصلی این سریال هستند که در زمان پخش، توجه تماشاگران تلویزیون را به این سریال جلب کردند.

سریال دوپینگ از سه‌شنبه ۱۸ خرداد، ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!