فیلم شزم 2 محدوده داستانی وسیع‌تری نسبت به قسمت اول دارد


فیلم شزم 2 محدوده داستانی وسیع‌تری نسبت به قسمت اول دارد

رسانه کلیک –  طبق گفته‌های کارگردان دیوید اف سندبرگ، فیلم ابرقهرمانی شزم 2 با معرفی کاراکترهای بیشتر، از محدوده داستانی وسیع‌تری نسبت به قسمت قبلی برخوردار است. کارگردان دیوید اف سندبرگ ادعا می‌کند که فیلم Shazem! Fury of the Gods بزرگ‌تر از قسمت قبلی است. نخستین فیلم شزم در سال 2019 ساخته سندبرگ، بر اساس […] نوشته فیلم شزم 2 محدوده داستانی...

رسانه کلیک – طبق گفته‌های کارگردان دیوید اف سندبرگ، فیلم ابرقهرمانی شزم 2 با معرفی کاراکترهای بیشتر، از محدوده داستانی وسیع‌تری نسبت به قسمت قبلی برخوردار است.

کارگردان دیوید اف سندبرگ ادعا می‌کند که فیلم Shazem! Fury of the Gods بزرگ‌تر از قسمت قبلی است. نخستین فیلم شزم در سال 2019 ساخته سندبرگ، بر اساس یک کاراکتر کامیک DC با همین نام ساخته شد که داستان یک نوجوان یتیم به نام بیلی بتسون را به تصویر می‌کشد. وی به‌واسطه یک چوب جادوگری باستانی، قابلیت این را پیدا می‌کند که به یک ابرقهرمان بزرگسال (با بازی زکری لی وای) تبدیل شود.

بیلی طی داستان، قدرتش را به اعضای خانواده ناتنی خود می‌بخشد و با کمک آن‌ها با اشرار قصه یعنی هفت گناه مرگبار شیطانی و دکتر تادیوس سیوانا (مارک استرانگ) مبارزه می‌کند.

این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری توانست به درآمد ناخالص 366 میلیون دلار در بازار جهانی دست یابد و به عنوان یک محصول موفق در باکس آفیس شناخته شود. استقبال از Shazem! باعث شد تا وارنر بروز و نیو لاین سینما دنباله این فیلم را تولید کنند.

با توجه به اینکه عرضه فیلم شزم 2 برای سال 2023 زمان‌بندی شده است، اطلاعات چندانی در خصوص داستان آن در دسترس نیست. این فیلم در اصل قرار بود در آوریل سال 2022 به نمایش گذاشته شود، اما تاریخ اعلام‌شده به سبب اپیدمی کرونا به تعویق افتاد.

با اینکه زمان زیادی تا 2023 باقی مانده، اما لی وای و سندبرگ نگران افزایش سن بازیگر نوجوان فیلم و تغییرات ظاهری وی هستند. به همین خاطر، استودیوی وارنر بروز تصمیم گرفته فرایند ساخت فیلم را سرعت ببخشد.

فیلم شزم 2 محدوده داستانی وسیع‌تری نسبت به قسمت اول دارد

فیلم شزم 2 محدوده داستانی وسیع‌تری نسبت به قسمت اول داردسندبرگ در پاسخ به سؤال یکی از طرفداران در خصوص فیلم جدید گفته است که Shazem! Fury of the Gods قطعا بزرگ‌تر از قسمت اول خواهد بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که قسمت دوم، از محدوده داستانی وسیع‌تری برخوردار بوده و در عمق روایت کامیکی فرو می‌رود.

با تمام این اوصاف، بد نیست بدانید که حضور لوسی لو و هلن میرن به عنوان شخصیت‌های شرور اصلی (در نقش دو خواهر به نام‌های کالیپسو و هسپرا) به نوبه خود وسعت خط داستانی شزم 2 را توجیه می‌کند. ریچل زیگر نیز احتمالا به عنوان خواهر سوم لو و میرن وارد ماجرا می‌شود.

علاوه بر معرفی بازیگران جدید، فیلم شزم 2 روی بهبود چند جنبه از فیلم 2019 تمرکز دارد. از آنجا که قسمت اول بیشتر به تغییر شکل بیلی نوجوان به شزم بزرگسال مربوط می‌شود، می‌توان حدس زد که قسمت دوم تغییر شکل خواهران و برادران بیلی و همکاری آن‌ها با یکدیگر را به تصویر می‌کشد.

با توجه به اینکه محصول جدید WB در فرایند تولید به سر می‌برد، بدون شک تصاویر و ویدیوهای مختلفی در آینده نزدیک در دسترس طرفداران و اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی