قیمت و مشخصات شورولت تراورس مدل 2022


قیمت و مشخصات شورولت تراورس مدل 2022

شورولت تراورس جدید که با چند ماه تأخیر روانه بازار شده بود با دو پکیج ظاهری جدید برای مدل 2021 خود در دسترس بود که یکی شامل میدنایت ادیشن و دیگری اسپورت ادیشن بود. این شاسی‌بلند برای مدل سال 2022 خود شاهد حذف برخی نسخه‌ها بوده و از این نظر مشابه خودروهای بلیزر، اکوئینکس و … The post قیمت و مشخصات شورولت تراورس مدل 2022 appeared first on مجله...

شورولت تراورس جدید که با چند ماه تأخیر روانه بازار شده بود با دو پکیج ظاهری جدید برای مدل ۲۰۲۱ خود در دسترس بود که یکی شامل میدنایت ادیشن و دیگری اسپورت ادیشن بود. این شاسی‌بلند برای مدل سال ۲۰۲۲ خود شاهد حذف برخی نسخه‌ها بوده و از این نظر مشابه خودروهای بلیزر، اکوئینکس و مالیبو عمل کرده است.

بر پایه اخبار منتشر شده، تراورس ۲۰۲۲ دیگر در نسخه پایه L عرضه نخواهد شد و بنابراین ارزان‌ترین نسخه این خودرو تراورس LS است. این خودرو با رنگ‌های بدنه محدود همچون سفید و مشکی عرضه می‌شود و دیگر خبری از آپشن های نصب شده توسط نمایندگی نیست.

قیمت و مشخصات شورولت تراورس مدل 2022

تراورس L در مدل سال پیش قیمت پایه ۳۰۹۹۵ دلاری داشت درحالی‌که قیمت تراورس LS از ۳۴۳۹۵ دلار شروع می‌شود. البته نکته مهم‌تر اینکه مدل پایه معمولاً با تخفیف‌های خرید مشابه سایر نسخه‌ها عرضه نمی‌شد. فعلاً قیمت پایه مدل ۲۰۲۲ تراورس اعلام نشده اما حتی اگر افزایش قیمتی نیز برای نسخه پایه در مدل ۲۰۲۲ وجود نداشته باشد، ارزان‌ترین نسخه این شاسی‌بلند ۳۴۰۰ دلار گران‌تر از مدل سال پیش خواهد بود.

انتظار می‌رود شاسی‌بلند میان سایز شورولت برای مدل ۲۰۲۲ خود برخی تغییرات ظاهری را تجربه کند. البته انتظار تغییرات بزرگ را نداریم چراکه تراورس همچنان با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری در دسترس خواهد بود. این نیروگاه آهنین قدرت ۳۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متری خود را از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌کند.

قیمت و مشخصات شورولت تراورس مدل 2022

سه رنگ جدید بدنه برای تراورس ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده‌اند که شامل آبی، نقره‌ای و قرمز هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات