900 فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت امداد استان کرمان اهداء شد


900 فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت امداد استان کرمان اهداء شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اهداء 900 فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

"یحیی صادقی" امروز 23 خردادماه ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از اولویت‌های کمیته امداد در ازدواج جوانان تحت حمایت اعلام کرد و افزود: در این راستا فرهنگ‌سازی و توسعه ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد استان کرمان قرار دارد.

وی ادامه داد: ۹۰۰ فقره جهیزیه به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات کمیته امداد به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند اظهار کرد: همراهی و مساعدت خیران و نیکوکاران در جهت تأمین جهیزیه زوجین تحت حمایت این نهاد نقش مهمی در تأمین جهیزیه آن‌ها دارد لذا در جهت انجام هرچه بهتر این امر خیر تأکید بر همکاری خیران داریم.

وی افزود: ۴۲۷۱ فقره جهیزیه به ارزش 21 میلیارد و 355 میلیون تومان طی سال گذشته به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس