برنامه ریزی برای رشد استان هایی مانند کرمانشاه در اولویت دولت سلام است


برنامه ریزی برای رشد استان هایی مانند کرمانشاه در اولویت دولت سلام است

کرمانشاه- ایرنا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از استان های کشور مانند کرمانشاه که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند برای رشد و توجه نیاز به برنامه ریزی دارند و در دولت سلام این موضوع در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایرنا؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر دوشنبه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز افتخار پیدا کردیم که به استان کرمانشاه بیاییم و در این سفر به شهر مرزی جوانرود خواهیم رفت.

وی کرمانشاه را استان غیورمردان، ورزشکاران و دلاوران مردان دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: این استان یک استان آسیب دیده و توسعه نیافته است که نرخ بیکاری در آن بسیار بالاست. ما روز گذشته در سیستان و بلوچستان بودیم و امروز به استان کرمانشاه آمده‌ایم به خاطر اینکه این استان‌ها، استان‌هایی هستند که کمتر مورد توجه بوده‌اند و نیاز به برنامه ریزی برای رشد بیشتر در این استان‌ها وجود دارد و این اقدام ما توجه دولت سلام به این مسئله مهم را نشان می‌دهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: در گام دوم انقلاب، عدم توازن و تبعیضی که بین مناطق مختلف کشور است مورد توجه دولت سلام قرار دارد و ما به دنبال آن هستیم که این تبعیض‌ها را برطرف کنیم.

قاضی زاده هاشمی حضور در جمع مردم شهر جوانرود و کوله بران را از دیگر برنامه‌های خود در سفر به استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: می خواهم حرف کوله بران را بشنوم؛ همانطور که در نظرسنجی و مناظره ها مشاهده کردید به دور از سیاسی کاری و شعارزدگی برنامه هایم را اعلام کردم و الان هم فارغ از جدل های پوچ سیاسی می خوام درد آن قشری را بشنوم که صدای فریادشان را کسی نشنیده است.

او گفت: به نظر من درد کولبران در دعوای سیاسیون گم شده است.

وی در مورد دیدار مردمی نیز تصریح کرد: برای اینکه مردم به زحمت نیافتند و به دلیل مسائل پیش آمده در شرایط شیوع کرونا از میتینگ و همایش سعی کرده‌ایم که پرهیز کنیم و بیشتر هدفمان این است که توجه دولت اسلام را به مراکز پیرامونی و دور از نظر نشان دهیم و آمده‌ایم که بگوییم مراکزی که کمتر به آنها توجه شده است را باید با قدرت بسازیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال