حضور AMG پروجکت وان در بازی فورزا هورایزن 5


حضور AMG پروجکت وان در بازی فورزا هورایزن 5

جدیدترین تیزر هایپرکار AMG پروجکت وان با حضور لوئیس همیلتون منتشر نشده بلکه این شما هستید که می‌توانید پشت فرمان خودروی خبرساز مرسدس بنشینید! یا حداقل در فضای مجازی این کار می‌تواند صورت بگیرد زیرا این خودروی پیش‌تولیدی در تیزر جدیدترین سری از بازی محبوب فورزا هورایزن پدیدار شده است. فورزا هورایزن 5 به عنوان … The post حضور AMG پروجکت وان در...

جدیدترین تیزر هایپرکار AMG پروجکت وان با حضور لوئیس همیلتون منتشر نشده بلکه این شما هستید که می‌توانید پشت فرمان خودروی خبرساز مرسدس بنشینید! یا حداقل در فضای مجازی این کار می‌تواند صورت بگیرد زیرا این خودروی پیش‌تولیدی در تیزر جدیدترین سری از بازی محبوب فورزا هورایزن پدیدار شده است.

حضور AMG پروجکت وان در بازی فورزا هورایزن 5

فورزا هورایزن ۵ به عنوان بخشی از بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت گیم رونمایی شده است. در تریلر منتشر شده از این بازی جدید شاهد رخ دادن اتفاقات در کشور مکزیک هستیم و نقشه بازی نیز بزرگ‌تر شده و حاوی بیشترین جزئیات در تاریخ این بازی است.

مزیت تنظیمات جدید این بازی آن است که گیمرها می‌توانند از جنگل‌های متراکم به کوهستان‌ها، صحراها و شهرهای زیبا بروند.

اگرچه لیست کامل خودروهای حاضر در این بازی منتشر نشده اما در تریلر جدید فورزا هورایزن ۵ می‌توانیم برخی خودروهای شاخص همچون لندروور دیفندر، فورد برانکو، لامبورگینی اوراکان و آونتادور، شورولت کوروت نسل هشتم، میتسوبیشی لنسر، مک لارن سنا، پورشه با استایل سفری و همچنین برخی مدل‌های مسابقه‌ای و هات رود را ببینیم. استودیوی سازنده این بازی قول داده تمامی خودروها دارای کامل‌ترین جزئیات خواهند بود.

فورزا هورایزن ۵ همچنین قول داده در زمان مسابقات آنلاین درخواست‌های هوشمندی داشته باشد تا به تجربه‌ای بهتر در بازی کمک شود. برای مثال درصورتی‌که گیمر مینی گیم را دوست داشته باشند به دوستان نزدیک او نیز پیشنهاد شروع یک مینی گیم داده می‌شود.

اگر شما مینی گیم را دوست ندارید می‌توانید در فضایی محصور حضور پیدا کرده و مینی گیم های خود را برگزار کنید.

حضور AMG پروجکت وان در بازی فورزا هورایزن 5

این بازی به‌صورت کامل در نهم نوامبر برای کنسول ایکس باکس منتشر خواهد شد.

[دانلود ویدئو]


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...