«آشنایی با زمینه‌های القای پیام» در مدرسه دانشجویی حمد


«آشنایی با زمینه‌های القای پیام» در مدرسه دانشجویی حمد

سلسله نشست‌های تخصصی برای آشنایی با موضوعات مختلف در عرصه‌های هنر و ادبیات با عنوان آشنایی با زمینه‌های القای پیام با رویکرد موادشناسی از سوی مدرسه دانشجویی حمد برگزار می‌‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،سلسله نشست‌های تخصصی برای آشنایی با موضوعات مختلف در عرصه‌های هنر و ادبیات با عنوان آشنایی با زمینه‌های القای پیام با رویکرد موادشناسی از سوی مدرسه دانشجویی حمد (هنر و ادبیات) از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌‌شود.

در اهداف برپایی این کارگاه‌ها آمده است که «هنرمند قرآنی، با کاری که دستانش می‌آفریند، حرف می‌زند و حرفش نیکوست چون از جنس حقیقت است. حق زیباست و وقتی این حقیقت با حرف یا عمل بیان شود، هنرمندانه است. وقتی قرار باشد دست‌ها و کارها از حقیقت حرف بزنند، شناختن زمینه‌های آن حق، اهمیت می‌یابد. بستر چوب، بستر سفال، بستر شیشه، بستر فلز و سنگ، همه بسترهایی است برای حرف زدن هنرمند هنرهای تجسمی و حتی ادبی؛ که هنرهای تجسمی کارش همین است و ادبیات، انعکاس‌دهنده این بستر در نوشتار است.»

عاطفه پورصالحی، مدرس این کارگاه است که چهارشنبه‌ها برگزار می‌شود. این سلسله‌ نشست‌ها به نشانی https://www.skyroom.online/ch/z-mirzaee/kargahe-mad-hamd-kh-poursalehi پخش می‌شود.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!