رئیس پلیس تهران بزرگ از شعب اخذ رای بازدید کرد


رئیس پلیس تهران بزرگ از شعب اخذ رای بازدید کرد

تهران- ایرنا- رئیس پلیس پایتخت در بازدید از شماری از شعب اخذ رای تهران تاکید کرد: هر برگه رای برای دوستان جوانه امیدی است که به ثمر خواهد نشست و برای دشمنان تو دهنی محکمی است که یاس و ناامیدی را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش ایرنا از صبح جمعه پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در بازدید از تعدادی از شعب اخذ رای با تاکید بر اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و در سایه امنیت اندیشیده شده است، بیان داشت: از دقایق آغازین شروع رای‌گیری شاهد حضور پرشور مردم عزیز در پای صندوق های رای بوده‌ایم.

وی با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه در شهر تهران برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، ابراز داشت: با توجه به اینکه رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت این تصمیم برای تردد شهروندان برای رفتن به شعب اخذ رای در روز انتخابات است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم آغوش های ممنوعه بازیگران در فیلم ها و سریال های ایرانی!