مردم ایران در 28 خرداد یوم‌الله جدیدی خلق کردند


مردم ایران در 28 خرداد یوم‌الله جدیدی خلق کردند

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری با تشکر از حضور گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در پای صندوق‌های رای گفت: مردم ایران در 28 خرداد با حضور حداکثری در انتخابات 1400، یوم‌الله جدیدی خلق کردند.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی شامگاه شنبه در جشن شکرگزاری حماسه حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: حضور حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ به‌واسطه ندای رحمانی مقام معظم رهبری محقق شد.
وی افزود: مردم در هشت سال اخیر با سختی‌های فراوان، بیکاری و انواع توهین‌ها مواجه شدند ولی با شرایط گلایه‌مندی جامعه از شرایط موجود، اما مردم نشان دادند انقلاب اسلامی ایران همچنان پویا است.
وی یادآور شد: مردم ثابت کردند هنوز هم مردان میدان مانند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کشور فراوان است و راهشان ادامه دارد.
موسوی اظهار داشت: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰، سرافرازی، عزت، عظمت پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایران را به جهانیان ثابت کردند.
رییس شورای سیاستگذاری و راهبردی ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مردم با حضور در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه‌ای جدید آفریدند، بار دیگر اسلام، جمهوری اسلامی و تداوم راه ائمه اطهار (ع) را برگزیدند، با انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بیعت کردند و به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در صحنه حاضر شدند.
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی تاکید کرد: مردم علاوه بر مشکلات فردی و اجتماعی، اما با حضور حداکثری در انتخابات، برگ زرین دیگری در دفتر خاطرات نظام جمهوری اسلامی افزودند.
وی افزود: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در روزگار پُر از سختی‌ها، محرومیت‌ها و محنت‌ها مورد لطف ملت ایران قرار گرفت و به‌عنوان هشتمین رییس‌جمهوری ایران در سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی انتخاب شد و مردم کشور بار دیگر خلوص و یک‌رنگی خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند.
فاطمی رفع سریع‌تر مشکلات کنونی را ضروری اعلام و تصریح کرد: رییس‌جمهوری منتخب باید به امیدها و وعده‌های داده شده به مردم، جامه عمل بپوشاند و از هرگونه بروز ناامیدی در جامعه جلوگیری کند.
وی با اشاره به اعتماد دوباره مردم و امیدواری جامعه یادآور شد: امید است حجت‌الاسلام رئیسی، یاران و همراهانش در دولت جدید، فراموش نکنند که مردم به آنان امید زیادی دارند و تمامی وعده‌ها باید محقق شود.
فاطمی اظهار داشت: البته مشاوران و کارگزاران دولت جدید مراقب عقیده مردم نیز باشند و تمامی ما هم باید با اعتماد، اتحاد، وحدت رویه و همدلی، به انتخاب‌ها و گزینش‌های حجت‌الاسلام رئیسی در انتخاب و انتصاب مدیران تمکین کنیم.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم، پیام تشکر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مردم استان برای حضور حداکثری و پُرشور در انتخابات ۱۴۰۰ قرائت شد.
سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد و بامداد شنبه ۲۹ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟